• Mmmbop

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Sunflower Sthlm skrev 2011-05-17 16:05:40 följande:
    Mmmbop:
    Men det behöver ju inte vara så att du inte haft ägglossning, min känns olika varje månad. Så ge inte upp hoppet än!

Raras:
    Ja, herregud vad less man är på att vänta. Först vänta på att hcg ska bli noll, sen vänta till ens 'karantän' är över, sen vänta på ägglossning och bim varje månad och när man äntligen är gravid så ska man vänta igen. Inte undra på att man är lite psykiskt slut. Puh! Men tiden kommer att gå fort fram till juli tror jag!
    Jaa! Precis så känner jag idag också. Jag är annars ganska bra på att hålla humöret uppe och tycker jag hanterat det senaste sju månaderna jättebra. Men så kommer dom här dagarna då man bara vill skita i allt emellan och gå direkt till bebis, utan att passera gå... Skitväntan
  • Mmmbop

Verkar som både du och jag och RaraS haft genomjävliga ägglossningar nu senast.

Jag har ju fortsatt haft känningar hela tiden egentligen (1,5 vecka) även om det blivit mindre sista dagarna. Men jag vet! Man blir galet nojig! Jag har ju massa känningar från vänster också, min äggledare är ju kvar där och det var den sidan jag hade x:et...

Å andra sidan verkar det ha funkat för RaraS så det är ju bara att hålla tummarna

• Mmmbop

Jag har en bra känsla med er båda. Inte för att det är vetenskapligt, men jag brukar vara hyfsad på det =)

Jag tror ni har graviditeter som sitter alldeles rätt båda två!

Kram

• Mmmbop

Usch trissönskan, vilket extermt tråkigt besked! Jag håller med RaraS, var mycket noga med att få följa hcg tills det är nere på noll! bara för att vara säker. Jag har också hört om falska fostersäckar. Har för mig att någon i tråden hade det för inte så länge sedan. Lycka till nu och hoppas verkligen att det inte är ett x, utan att du snart är återställd och får försöka igen.

Kram

• Mmmbop

Jag låg och pendlade mellan 400 och 900 lite fram och tillbaka. Jag hade ju heller inte speciellt ont, utan småblödde mest hela tiden "bara".

Var det inte någon i tråden som hade närmare 18 000?

• Mmmbop

Jag tror på er båda två RaraS och Sunflower!

Kul att höra från dig igen Lappgeten. Det är bra att du gör något smo kan få dig att må bättre. Jag hoppas det ger resultat snart Ni kan inte få hjälp snart då? IVF eller annat? Ni har ju försökt så länge.

• Mmmbop

Vad roligt Sunflower! Underbart! Ska bli så kul att se ditt test!

Vad har du för symptom?

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3