• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Hej hej, här är äl-testandet i full gång inför FET i typ nästa vecka..undras hur mkt pengar man lagt på dessa tester? I o för sig värt det om det blir ett plus ; )

Vi har 5 ägg i frysen o vi hoppas på att nått av de ska fästa. Vi hinner ju inte med så mga försök innan sommarn pga semesterstängt osv. Fyller 39 i maj så nu är det bara köra på i den mån man orkar. Har verkligen ingen lust att göra hormon behandlingen igen.....

Lycka till allihopa!! Kram kram

• Supers

Hej hej, på söndag är det dags för FET om upptiningen går bra. Känns lite overkligt även om jag gjort det några ggr nu. Bara ta en dag i taget.

Trevlig helg!

• Supers
    Kingston skrev 2015-04-17 21:40:12 följande:

Lycka till supers!

Spännande!

Själv går jag och väntar på att min mens ska komma tillbaka efter missfallet i mars. Är på dag 32 nu (normal cykel för mig är 25-27 dagar) och inte ett spår efter den...

Kommer den inte snart missar vi chansen till FET i maj pga utlandsresa =\

Tackar.

Nä usch vad jobbigt, att mensen alltid ska strula när det gäller. Min var oxå nga dar sen nu bara för att liksom :/ Hoppas mensen kommer snarast!!!!

Kraaam
  • Supers
    pandoraDiem skrev 2015-04-17 23:27:35 följande:

Lycka till båda två!

Ja det är ju typiskt det här med mensen, när man vill att den ska komma kommer den inte och när man inte vill så kommer den. Min kom såklart :( så nya tag igen nu.

Trevlig helg!

Usch vad trist :/ Ja visst är det så.

tack så mkt & trevlig helg!
  • Supers
    Grip skrev 2015-04-19 21:07:07 följande:

Hej! Jag kikar in då och då och ser att du skulle göra ett FET idag, Supers. Hur gick det? Jag håller tummarna!! Kram

Gullig du är :) FET igår och det gick bra så nu ruvar man igen. Känns helt overkligt. ..känner lite molvärk idag redan..el om jag inbillar mig. Känner mig rätt lugn. Gäller bara att ta en dag i taget.

hur mår du?

Kraaam
  • Supers

Ja man blir less på att skriva detta...men nej det gick visst inte vägen denna gång heller. Kändes bra de första dagarna. .molvärk osv men dag 6 könde jag att nått hänt..tjuvtestade lördag och söndag..Negativt. .o imorse samma där.

2 stimulerade försök o 3 frysförsök. ....man börjar ju undra vad som är galet.

nåja bara skaka av sig o hoppa på tåget igen...4 ägg kvar i frysen.

Ha det gott allihopa!

• Supers

Tack allihopa. Kände mig rätt cool inför insättningen och har verkligen nästan glömt bort det vissa dar. Men kände i lördags i hela kroppen att nått hänt..dåligt humör o uppsvälld (vart det de senaste ggr det inte gått vägen) ... och idag kom mensen till o med 1 dag för tidigt...

Orkar inte ens va ledsen...man blir liksom likgiltig.

vi kör inte på efter denna mens utan tar nästa.

lycka till kingston :)

Trevlig helg på er alla! Kraam

• Supers

[quote=75239636][quote-nick]Nelliepop skrev 2015-05-02 06:41:44 följande:[/quote-nick]Det finns solskenshistorier. Går o läsa om min långt tillbaka i denna tråd.

Lång historia kort.

Min man sterilisera sig. 1 år senare ångrade vi oss. Åkte till Danmark o operera mannen. Månaden efter blev jag gravid som slutade med ett x o jag förlorade min högra äggstock. Med bara en äggstock o mannen opererad så var våra chanser små.

Men månaden efter blev jag gravid igen. Med den vackraste lila tjej man kan skåda. Hon är idag 2,5 år. ????????????

Så ge inte upp tjejer.

Lycka till alla. O fråga på om ni undrar något.[/quote

Härligt att höra. Fantastiskt. :)

• Supers

Ja pepp är det man behöver. 2 misslyckade FET igen...inom loppet av 3 månader. 2 ägg klarade icke sig så nu har vi "bara" 1 kvar i frysen. Bävar mig över ev mediciner igen & börjar känna mig rätt uppgiven. Snart når jag den magiska åldern...nä usch..vette fasiken..börjar tappa hoppet lite......

Nåja..Ha en fin sommar! Kram kram

• Supers
    pandoraDiem skrev 2015-07-07 20:21:51 följande:

Ibland är verkligen allt så orättvist, men på nåt sätt vill jag ändå tro att det det kan bli bra också. Jag hoppas verkligen det och håller tummarna för dig. Kram

Tack så mkt <3
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3