Veronica- Bra att det blir en operation idag. Som flera skrivit, bered dig på att hormonerna kan bli knasiga när de sjunker. Det var jag som hade över 16 000 och de dök såklart väldigt fort efter både operation och cellgift som jag fick först. Jag trodde att bara såren läkt ihop skulle jag bli precis som vanligt, jag önskar att någon förberett mig på jag skulle bli riktigt knäckt. Men det går över efter att tag, men gråt och var arg!
RaraS- Ja djuren är helt fantastiska! Förstår precis vad du menar, min schäfer såg till att jag kom ut och hittade på saker för "hans skull". Getterna får mig alltid att skratta, de är så knäppa mina djur.
Jag ska absolut lägga in bilder, eller länka på kommande killingar, lamm och kycklingar.
Mmmbop- Jag är verkligen glad, jag känner mig stark och fri igen. Jätte knäppt men sant.
Sunflower- Härligt att du är friskförklarad och att det var ett missfall, trist bara att du fick gå ett tag och bara vänta och må dåligt. Men du vet du att du kan bli gravid!
Igår när vi visste att det var ett missfall berättade vi för våra föräldrar, jag tycker det är väldigt jobbigt. Min mamma fick många missfall, tror det var över 10 st så det märks att hon tycker det är riktigt jobbigt att jag också ska gå igenom det. Hon drömde om en stor familj men de fick bara mig. Min man är också ensambarn så våra föräldrar bryr sig ganska mycket. De bor också nära 150 meter och 3 km.