• Kingston

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Saturnus: jag fick inga som helst restriktioner efter spolning. Snarare tvärtom ;)

• Kingston

Saturnus: vi gjorde spolning 5 månader efter. Men det var något jag tjatade mig till pga endometrios och det var alltså inget läkarna planerade eller rekommenderade.

Kanske 4: kan du inte uppsöka en kvinnoklinik? Hjärnspökena kommer inte släppa förrän du får svar. Jag hoppas ni faktiskt har lyckats! :)

• Kingston

Kanske 4: åh än är inte loppet kört! Förstår alla dina tankar och känslor som du har just nu! Det kommer bli en lång helg... Men du får försöka att ta det lugnt och uppehålla huvudet med något roligt

• Kingston

Åh vad ledsen jag blir kanske4!!
    Förstår verkligen att det känns tungt. Hoppas du mår bättre snart och att du kan hitta någon ljusglimt i tunneln

• Kingston

Småskrattar lite åt saffrons och Saturnus!
    Tänk att vi är så glada för så lite egentligen... Skevt! :)

• Kingston

Lider med dig Den och den!
    Fy för att det ska va så svårt för vissa av oss...
    Men visst finns det några positiva saker med detta också precis som Pemberly skriver.
    Man får försöka se det utifrån det. Hoppet lever :)

• Kingston

En fråga till er i samma båt:
    Har sedan mitt ex (bortopererad äggledare) fått så jäkla ont på den sidan X:ET satt vid mens. Något ni upplevt också?

• Kingston

Lilsis:
    Fy farao för att behöva gå igenom den skiten! Lider verkligen med dig!
    Hoppas innerligt att dom har fel.

Har du en eller båda äggledarna kvar?

• Kingston

Lilsis: åh va frustrerande att bara vänta och vänta! Men vi får som sagt hoppas att det blir bra denna gången!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3