• acinna

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Sesse: Välkommen hit, och beklagar ditt X!
    Håller tummarna för fullt för er! 

• acinna

Lappgeten: Lider med dig!!! Hoppas verkligen ivf fungerar, och jag ska hålla alla tummar och tår jag kan för er!!!

Kanske 4a: Håller tummarna för er också! Sök läkare om det blir värre!!! 

• acinna
    Sindyrella1983 skrev 2012-06-21 11:17:03 följande:
    Idag går jag på semester och är ledig i 4 veckor, så jag kommer troligtvis inte vara här så mycket! Hoppsa många plussar under tiden och jag säger såklart hej när jag tittar in Glad
    Hjärta
    Ha så trevligt på semestern!!!
    Själv gör jag något så udda som går i tjänst igen idag, efter 10 månaders föräldraledighet, och börjar med att gå på semester!!! Så nu är jag hemma i 7 veckor till innan jobbet hägrar i mitten av augusti. Då har jag varit borta i 14 månader från jobbet... Sedan ska jag ju förhoppningsvis bara jobba 4,5 månader innan jag går hem igen! Känns bra faktiskt! 
  • acinna
    nusÃ¥ skrev 2012-06-23 12:31:08 följande:
    Har fått ett x och behandlades med cellgifter på torsdagsmorgonen. Ni som fått det, när kom blödningen och smärtan? Är nästan helt säker på att det inte kommer ge sig denna gång heller, känner ingenting och blödningen har inte tilltagit. Är så jävla trött på det här att jag snart börjar gråta dygnet runt.
    Välkommen hit! Kan tyvärr inte svara på dina frågor eftersom jag opererades med titthål istället. Men jag känner igen känslan av att vara så trött på allt!!! Mår du inte bra, så tveka inte att söka hjälp!!!
  • acinna
    angio101 skrev 2012-06-24 16:40:41 följande:
    Acinna: så gjorde jag också, jobbade tre månader efter 1 års föräldraledighet medan maken var hemma med sonen innan nr 2 skulle komma. Nu är vi båda två hemma föräldralediga fast för var sitt barn, mycket skönt nu när det är två små barn hemma.
    Tanken är också att vi ska vara hemma ett tag tillsammans, föräldralediga med varsitt barn. Men så kommer jag behålla 15-timmarsplatsen på förskolan också för att få avlastning 3 dagar i veckan 5 timmar om dagen. Har max 300 meter till förskolan.
    Hoppas bara Filur är lika lugn redan från början som dottern var! 
  • acinna

Kanske 4a: Nej, vad tråkigt!!! Hoppas läkaren hade fel! Skickar också en massa styrka och kramar till er!

• acinna
    Sindyrella1983 skrev 2012-06-27 08:14:57 följande:
    Gravid 2-3 med cb digital idag
    Grattis!
  • acinna
    Sindyrella1983 skrev 2012-07-02 19:41:47 följande:
    Det blodiga har slutat igen, men jag tycker fortfarande att jag till och från har ont på vänster sida, men jag har ibland ont på höger oxå, så jag vet inte. Ska höra vad dom säger när jag ringer och bokar vul imorgon.
    Jag hade jätteont till och från på vänster sida nu när jag blev gravid igen. Jag opererades i vänster äggledare, men fick behålla dem i operationen. Läkaren sa då att det troligen var tarmarna som spökade nu eftersom jag först opererades på den sidan, och sedan blev gravid och nu är gravid igen 10 månader senare.
    Men jag säger som de andra, att det är bättre att kolla upp det en gång för mycket än en för lite!!! 
  • acinna

Petit: Gud, så hemskt!!! Jag fick pytteskinn när jag läste vad du skrivit! Hoppas verkligen att sprutan hjälper, så du slipper en operation! Men, jag är opererad och har båda mina äggledare kvar, om nu det kan vara en tröst!

• acinna

Sindyrella: Håller tummarna för er, och skönt att de ska följa dina värden. 

Kanske 4a: Skönt att allt såg bra ut, även om det var missfall. 

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3