• acinna

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Lilyy: Beklagar ditt X!

Kan säga att jag också tvivlade att kunna bli gravid igen, och risken för ett nytt X eftersom jag har båda äggledarna kvar trots X och operation. Men... jag sitter här med två underbara ungar 20,5 månader och 2,5 månader är de nu!!!

• acinna

Underbart att höra hur det gått för er Hjärtat78! Grattis både till giftermålet och graviditeten.

Opererad för X i vänster ÄL 17/9-10, men har båda ÄL kvar. E 110731 & L 130127
  • acinna
    Hjärtat78 skrev 2013-04-23 21:35:14 följande:
    Tack Acinna!! Det har varit en lång och tuff resa för att komma hit, men vår lille prins är värd det Glad
    Det förstår jag!
    Jag har haft tur som fått mina barn på första försöken båda två, trots att jag också haft X. Och de är värda allt slit och väntan under graviditeterna och förlossningarna, trots att första tog 18,5 timmars värkar och den andra tog 12 timmar med värkar, men som slutade i akutsnitt istället.
    Och visst är det tufft även efteråt med vaknätter och amning och nattmål, men det är verkligen värt det!!! 
  • acinna
    Supers skrev 2013-04-27 09:44:21 följande:
    Hej, var i gbg igår o kollade på äggstockarna. På tisdag blir det äggplock :) spännande & otroligt nervöst. Kram på er alla.
    Håller tummarna!!!
  • acinna

Lappgeten: Underbar!!! Grattis, vi håller alla tummar och tår vi kan nu!

Petra 334: Grattis! Vilken liten pyttebebis som kom ut, trots att du var så nära bf. Hoppas allt är bra med er, och att ni snart får komma hem!

• acinna

RaraS: Vad roligt att höra från dig igen, och grattis till dottern!!! Minns dig väl eftersom du fick ditt X och opererades en månad efter mig.
    Så roligt att ni funderar på syskon. Det gäller bara att våga efter ett X, och lycka till!

Själv blev jag gravid efter första mens efter operationen och fick en dotter i juli 2011. I januari i år fick hon en lillebror (fast som är rejält mycket större än henne i samma ålder). Känns helt overkligt att sitta här med två friska barn efter ett X! 

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3