Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Grattis Sunflower! Håller tummarna för er!
Grattis Sunflower! Håller tummarna för er!
Lappgeten: Härligt att höra!!!
Stickan: Men vilken otur ni haft! Beklagar verkligen!
Grattis Hjärtat78!!!
Emly: Jag ville få spola äggledarna, eftersom jag har båda kvar även efter operationen, men jag fick inte göra det varken via landstinget eller privat. Har blivit gravid på rätt ställe två gånger nu efter vårt X, utan att få X igen. Båda mina barn kommer från den andra sidan mot vad vårt X gjorde. Nu har vi stängt bebisverkstan för gott här på denna adressen!
Pemberly: Beklagar verkligen! Kram!
Satt och funderade idag, och kom på att jag snart hängt i denna tråden i 3 år. Tänk vad mycket som har hänt under dessa åren, och då menar jag både för er och för oss!
Idag firar vi vår stora tjejs 2-årsdag, och i lördags blev lillebror 6 månader. Tiden rusar verkligen, och jag tycker det går fortare och fortare nu.
Efter ett utomkvedes och sedan två förlossningar på mindre än 18 månader finns det verkligen inga planer för fler barn i denna familjen. Vi är nöjda med de två underverken vi fått, och att de blivit till efter vårt X är verkligen ett mirakel. Att vi sedan levt i renoveringskaos flera gånger under denna tiden, så även nu, är ju också en historia i sig. Ska bli så skönt när även det rum vi totalrenoverar nu blir klart, så vi kan flytta ut åtminstone ett barn från vårt sovrum på 12 kvm.
Håller tummarna för er andra här inne och hoppas att allt är bra med er och att det blir lyckade graviditeter för er som vill ha barn! Kram!