Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
RaraS: Tror du de vill ge mig tid för VUL, trots att de lovade mig det i vecka 7 och detta var det sista läkaren sa när jag blev utskriven. Nej då... Nu ska de ta tillbaka och mena att det inte är någon fara... ännu... (Är idag i vecka 5+6)
Sambon blev sur och lyckades igår med att tjata sig till hcg-prov, och nu vill de vänta in dessa prover. Ska ta det andra imorgon, och jag kan delvis förstå dem. Men jag kommer inte att ge mig om mina värden ligger vid 1000 när de är klara!!!Min sambo är som tur var inte den som ger sig, så får vi inte tid i vårt landsting så kommer vi att ta det som ligger närmast som vi också varit i kontakt med, och går inte det så blir det 15 mils resa till en privatklinik och då får lik förbannat landstinget här betala. De kommer att få betala vilket alternativ de eller vi väljer!
Blir så trött på detta. Jag lovade mig själv att jag skulle njuta varje sekund av min nästa graviditet när jag åkte hem från operationen, men nu så är jag bara orolig att få råka ut för samma sak igen!