• Anonym (usch)

Killen kär i sitt ex..

Är så sjukt trött på han alltid ska sätta sitt ex först,hon har gått vidare men han verkar vara fortfarade kvar där?
    (Dom har barn ihop).
    Vart så jävla irriterad i lördags hon ringer 22 visst har inget imot och hon ringer men vi va i och handla och dom skulle stänga om 3 min.
    Han kunde ha sagt han ringer upp men det gör han aldrig,kunde iaf handlat klart men nä,han är som fast klistrad med tungan i röven på henne..
    Så trött på exet ska jämt komma först vill han vara där så kaan han vara där
    & börjar bli trött på det här efter 3½ år..
    Fan håller han på med? Vill han ha henne tbx lr fan är det frågan om?

• Svar på tråden Killen kär i sitt ex..
  • Anonym (usch)

någon som har samma problem?

• keya12

Jag är inte i samma sits, men nog måste du ha mer självrespekt än att vara ihop med en man som sätter en annan kvinna i första rummet. Nog för att de måste ha en god relation, men när det går såhär långt som du beskriver så är det dags att packa tycker jag.

• Anonym (usch)

Ja väl dax för det känns det som..

• Anonym (usch)

Kan inte leva så där längre..

• Anonym (usch)

någon annan?

• Anonym (carpe diem)

Hur vore det om ni pratar med varandra - om detta?

• Anonym (usch)

och säga vadå?

• Anonym

tycker du ska säga åt honom att du orkar inte att han sätter henne först. att du kommer lämna honom om inte han börjar bevisa att du är hans kärlek nu.

• Anonym

Vet han om hur du känner??

• viseversa
    keya12 skrev 2010-01-25 13:30:24 följande:
    Jag är inte i samma sits, men nog måste du ha mer självrespekt än att vara ihop med en man som sätter en annan kvinna i första rummet. Nog för att de måste ha en god relation, men när det går såhär långt som du beskriver så är det dags att packa tycker jag.
    Håller med. Ts varför ödsla tid på en sån man?
Svar på tråden Killen kär i sitt ex..