• Anonym (usch)

Killen kär i sitt ex..

Är så sjukt trött på han alltid ska sätta sitt ex först,hon har gått vidare men han verkar vara fortfarade kvar där?
    (Dom har barn ihop).
    Vart så jävla irriterad i lördags hon ringer 22 visst har inget imot och hon ringer men vi va i och handla och dom skulle stänga om 3 min.
    Han kunde ha sagt han ringer upp men det gör han aldrig,kunde iaf handlat klart men nä,han är som fast klistrad med tungan i röven på henne..
    Så trött på exet ska jämt komma först vill han vara där så kaan han vara där
    & börjar bli trött på det här efter 3½ år..
    Fan håller han på med? Vill han ha henne tbx lr fan är det frågan om?

• Svar på tråden Killen kär i sitt ex..
  • Anonym (usch)

ja HAN vet jag sa det åt han måste hon ringa sent & hon kunde väl vänta..
    men han verkar inte bry sig. Tycker bara jag är löjlig..

• satakatse

jag har min ex i första rummet, min ex har mig i första rummet.. Kärlekar kommer och går, men barnen förblir och med barnen finns den andre föräldern {#lang_emotions_kiss}

Men jag är inte kär i min ex, min ex är inte kär i mig... MEN på grund av barnen så är han den viktigaste vuxna personen i mitt liv..

• pluvdo

Sedan så, baserat på vad du skrivit så finns det väl inga jättebevis på att han sätter henne först. Då blir det svårt för andra att veta vad han sysslar med? Det kan väl likväl vara så att han inte vill slänga på luren i örat på henne för hon ringde gällande barnet eller något?

Jag tycker som andra här att du bör prata med honom om det istället för att söka svar från folk här som varken känner honom eller dig.

• Ellie84

Även om hon är ex oc förälder till gemensamma barn så tycker jag inte ma har rätt att ringa vilka tider på dygnet som hellst  såvida det inte är något viktigt att meddela angående barnet/en..
    Jag tycker att man ändå har en plikt att respektera att man gått vidare, har nya liv och nya partners..
    Men ringer inte vilka tider som hellst och man har inte rätt att komma först bara för att man är den andre färäldern..
    SOm sagt så är det klart man ska ringa om det gäller nått VIKTIGT angående barnen..
    Det har juh tagit slut och nej man behöver inte vara osams för det men man behöver heler inte vara bästa kompisar utan man kan visa respekt mot den nya partnern som ändå har nog med saker att acceptera när det kommer till barnen och biologiska föräldrarna..

Men det är vad jag tycker

Miranda 031228 BF 100607
  • Anonym (usch)

ja det är ju sant.. ska berätta lite mer,han bjuder upp henne till våran stuga på älgjakten inte mig. planerar sin semester med henne utan fråga mig, säger aldrig mitt namn när han pratar med henne som jag inte finns..
    men i helgen va det droppen

• Ellie84
    Anonym (usch) skrev 2010-01-25 17:31:23 följande:
    ja det är ju sant.. ska berätta lite mer,han bjuder upp henne till våran stuga på älgjakten inte mig. planerar sin semester med henne utan fråga mig, säger aldrig mitt namn när han pratar med henne som jag inte finns.. men i helgen va det droppen
    DEt är dags att lämna tyvärr..
    Han är  juh inte redo för ett nytt förhållande..
    Tänk på dig själv..
    Sätt dig själv i första rummet nu!!!
    Miranda 031228 BF 100607
  • satakatse
    Anonym (usch) skrev 2010-01-25 17:31:23 följande:
    ja det är ju sant.. ska berätta lite mer,han bjuder upp henne till våran stuga på älgjakten inte mig. planerar sin semester med henne utan fråga mig, säger aldrig mitt namn när han pratar med henne som jag inte finns.. men i helgen va det droppen
    hahaha, oki.... det där va bara FÖR dålig beteende från honnom!
  • Anonym (usch)

hmm jag fattar liksom inte vad han sysslar med...?

• satakatse

vet ex om att du existerar???

• Anonym

Fråga honom rakt, ut är du otrogen??

Svar på tråden Killen kär i sitt ex..