Vad är ägglossningsflytning?
flytningen ser ut som rå äggvita ungefär..när man torkar sig så glider pappret väldigt lätt...
om man tar flytningen mellan tumme och pekfinger så kan man dra ut det ganska långt...
flytningen ser ut som rå äggvita ungefär..när man torkar sig så glider pappret väldigt lätt...
om man tar flytningen mellan tumme och pekfinger så kan man dra ut det ganska långt...
Som ovanstående säger. Men du ska veta att det är långt ifrån alla som har dessa flytningar. Jag har aldrig haft dem och jag har verkligen kollat då vi försökt få barn nu i ett år.
såna flytningar kan jag även ha då jag inte har ägglossning...som nu ska ha mens om 3 dagar och hade lite slemmiga flytningar idag!
Hur många dagar har ni det där riktigt kladdiga som går att dra ut? Jag verkar bara ha det en dag och en gång under den dagen.
Jag har några frågor:
* En ÄL-flytning kan aldrig vara vit, har jag uppfattat det rätt? Imorse då jag gick på toa hade jag nämligen en väldigt hal vit och glansig flytning som lätt drogs ut till 3 cm mellan fingrarna. Stack även till i höger sida (antagligen äggstocken) några minuter efter det. Ligger på BIM -9-11 (har mens på dag 25-27 i cykeln).
* NÄR under ÄL får man egentligen ÄL-flytning? Samma dag som ÄL? Några dagar innan? Dagen innan samt även på ÄL-dagen?
Hoppas någon kan besvara dessa frågor.
Puffar lite försiktigt. :)
Jag har inte haft nån mer flytning tyvärr så jag vet inte vad det var, men blandning av vitt och genomskinligt stämmer nog ändå. det var inte dagen efter sex heller. Konstigt. Ja, ja... bara att hoppas att kroppen funkar ändå.
tack för svar!
Jepp, får göra det. :)