Sigrid Äldre 11 Feb 10:30 2797 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna Romantisk cupcake. Fler bilder och info finna på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 20 Feb 23:26 #1219 Återställ Anmäl Du ogillar detta Vaniljmuffins med vit chokladfrosting.
Sigrid Äldre 23 Feb 16:12 #1232 Återställ Anmäl Du ogillar detta Mina första bröllopstårtor. Är riktigt nöjd. Fler bilder och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 7 Mar 15:55 #1271 Återställ Anmäl Du ogillar detta Hästtårta Ljus tårtbotten fylld med hallonmousse och geishafluff. Spacklad med vit chokladsmörkräm och täckt med hemmagjord sugarpaste. Dekorationer i mörk chokladsugarpaste, sugarpaste och marsipan. Gräset spritsat med vit chokladsmörkräm med florsocker iblandat. Mer biler och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 21 Mar 10:53 #1323 Återställ Anmäl Du ogillar detta Cupcakes: Vaniljmuffins fylld med mörk chokladkräm. Spritsad med mörk chokladsmörkräm och täckt med marsipan. Dekorationer i marsipan. Mer bilder och info på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 21 Mar 10:56 #1324 Återställ Anmäl Du ogillar detta Har ju glömt att lägga in bild på min första Conversesko. Gjord i hemmagjord sugarpaste. Fler bilder och info finns på bloggen: http://bakgladje.blogspot.com/2011/01/min-forst-conversesko.html
Sigrid Äldre 31 Mar 09:49 #1345 Återställ Anmäl Du ogillar detta Modellerad R2D2 och namnskylt i Star Warstema. Fler bilder och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 8 Apr 09:55 #1367 Återställ Anmäl Du ogillar detta Min födelsedagstårta, dekorerad av min man och min son. Kul att stå bredvid och titta när de pysslade. Chokladtårtbotten fylld med körsbärsmousse och mörk chokladmousse. Spacklad med vit chokladsmörkräm och täckt med hemmagjord sugarpaste. Dekorationer i sugarpaste och marsipan. Mer bilder och info på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 14 Apr 17:04 #1382 Återställ Anmäl Du ogillar detta Delfincupcake Fler bilder och info på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 19 Apr 11:47 #1400 Återställ Anmäl Du ogillar detta En tårta till sonens dagisfröken som slutade. Fler bilder och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com