Ocean WoW skrev 2010-03-03 14:45:32 följande:
Anna klara, så otroligt starkt av dig och din sambo att klara av detta. Som du skrev tidigare du verkar gå på som en ångvält. Jag är jätteimponerad av att ni pallar med allt. Hoppas det snart löser sig så att de hittar förövaren och att ni kan skriva av alla utgifter tagna i din sambos namn.Tack för att du delar med dig av det du kan. Det är som att läsa en skräckfilmsföljetång. Men på ett bra sätt: jag har lärt mig jättemycket på hur man ska hantera en sån här situation.
Åh tack!!! Känns inte som om man har så mycket val.... När man berättar för andra vad som hänt så säger dom ; va?? usch, det är bara sånt man läst om....
Ja, jag med . Man tror aldrig att det skulle hända en själv. Tror faktiskt polisen själva står lite handfallna, det är nog inte såå vanligt att detta händer,
men jag hoppas verkligen dom vet vad dom gör (men det tror jag...) Men man vill själv leka polis... Idag tänkte jag ringa den banken som det stora lånet är taget i och bara undra...nåt...ja vet inte vad....
Och tänkte även gå till det stället där pin koden togs ut, o visa en bild på förövaren o se om han som jobbar där känner igen honom... men jag gjorde inte det...man kanske förstör utredningen för polisen, och det vill man ju inte.
Men det känns såå förjävligt att man ska må som man gör o behöva tänka på detta, min sambo är ju helt oskyldig...
Vill bara ringa utrednings chefen oxå, o se hur det går....
PS, SKAFFA EN LÅST BREVLÅDA, OM NI INTE HAE DET REDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!