Tandblekning??
Hej! Jag har lagt bud på ett tandbleknings kit på tradera... funderar om någon annan testat detta?? Fick grejorna idag, två stycken tandskenor och en karbamidgel.. är lite skraj men vill gärna prova..*nyfiken*
Hej! Jag har lagt bud på ett tandbleknings kit på tradera... funderar om någon annan testat detta?? Fick grejorna idag, två stycken tandskenor och en karbamidgel.. är lite skraj men vill gärna prova..*nyfiken*
okej... jag har beställt från ett företag som heter toy-boy.. deras tandbleknin hade fått 5/5 i aftonbladet.. (enligt dom själv) .. men hur är det med biverkningar och så?? Karbamidgelen som följde med hade en styrka på 22%...
Men om man tex skulle ha något hål i någon tand eller inflammation i tandköttet.. hur blir biverkningarna då??... man kan ju ha hål fast det inte känns..
Någon fler som provat??!!
Kanon!! Tack för att du tog dej tid att svara på mina funderingar... nu ska jag prova... *gnuggar händerna*
luzorsus: Jag har inte hunnit testa än.. har två småttisar som håller igång till sena kvällen å då e jag helt färdig..*skrattar*