• pinkiepie

utredning några fler

sådär nu står man i kö till utredning kanske är de fler som väntar.
    kan ju prata och stötta varan grnom väntan på både utredning och plusset.

• Svar på tråden utredning några fler
  • pinkiepie
    Här gick de undan.. den 4/3 börja vi våran väg med blovprov å lite prat. Den 29/ blev de att lamna spermaprov å ett ultradjud å allt såg bra ut gubben simmare va så fina så å även jag såg bra ut.. Den 20/4 spola jag ägg-ledarna allt va bara bra där med.. Den 29/4 börja jag ta sprutor (puregon) Den 6/5 ultradjud för att se hur äggen ser ut. Idag den 8/5 tog jag äl-spruta å i morgon blir de insemenation så här håller vi tummarna på att allt går bra.

Vi har försökt sen agusti 07..
  • pinkiepie
    Sarasvensson87 skrev 2010-05-12 11:54:41 följande:
    Oj ja då måste jag säga att det gått undan:) är det genom landstinget eller privat? Hoppas att det kan gå lika fort för mig och min sambo att få sätta i gång med utedningen:) men har inte för höga förhoppningar eftersom att vi fick vänta 15 månader bara för att få ett svar! Gör det ont att ta äl-spruta? Vad kul att det verkar gå bra för er:)! Håller alla tummar och tår jag har!
    det är via landstinget.. ja lite ont jorde de att ta äl
  • pinkiepie
    Sarasvensson87 skrev 2010-05-17 09:35:01 följande:
    okej vad bra.. okej, men det är det ju värt! hur många såna sprutor tar du då?
    har bara tagit äl-sprutan 1 gång så nu går man här å hoppas på att mensen holler sej borta.. bim på sön men har inte vågat tästa mej än
  • pinkiepie

ja här blev de ingen + så nu blir de nya tag... ska upp till läkaren nu på måndag å prata lite å se hur vi ska gör om vi ska kämpa på med mer sprutor i högre dos ellev vad som sker

• pinkiepie
    go snuttan skrev 2010-06-01 11:38:46 följande:
    Ni som har börjat utredning vad va det som gjorde att ni blev erbjuda det???
    vi ringde själva då vi fundera varför de aldrig tog sej då vi kämpat på i nästan 2 år
  • pinkiepie

hur går de för er tjejer??

här händer de inte mycket nu är allt stilte tills agusti då man får göra nästa insemenation men man myser på ändå å hoppas på de bästa. skulle va väldigt roligt om de skulle ta sej av sej själv

Svar på tråden utredning några fler