Hej alla!
Susie: imponeras av din beslutsamhet som alldeles säkert kommer leda till att du/ni får den eventuella hjälp som behövs! Fattade inte mycket av det du och icka skrev om ( ) men det är ju fantastiskt hur du tar tag i saker och ting + att du kan få goda råd från icka Hur gick det hos läkaren i onsdags?
Icka: v.13 nu väl? Snart VUL och därefter RUL - fantastiskt Känns det lite tryggare nu, kan du slappna av något och våga njuta? Jag hoppas verkligen det!
CrazyH: galet att ni och barnen får stå ut med så många hälsobesvär: astma, allergier, förkylningar osv. Tänker på Krille också, hoppas att ni snart får lugnande besked - att allt dröjer lite måste väl vara ett gott tecken eller vad tror ni? Förstår du hur jag tänker? Håller med dig om att solen är underbar, tanken på att våren faktiskt är på väg får en att må bättre - våren ger alltid en känsla av nystart
Åsa: kan inte fatta att det redan var dags för sexmånaderskontroll!!! Tiden springer iväg... Har sett bilderna på facebook, hon är en riktigt gullunge Saga
LillaT, Movie, Minnie...hur har ni det tjejer? Kram på er!
Ego: Tack för er omtanke! Jag var under isen där ett tag men som vanligt i mitt liv så har jag för mycket gott omkring mig för att riktigt kunna stanna där - det är jag tacksam för Sju veckor kvar att jobba och så "hittade" jag några extra semesterdagar som gör att jag kan vara ledig några fredagar, känns skönt för jag känner att motivationen (och tålamodet) börjar tryta...he he...
Äntligen har vi blivit med bil nr 2, behövs ju när vi bor som vi gör och vi har ju bara haft min pärla sen den gamla gick i graven vid krocken.
Går in i v.32 nu på tisdag, våren är på väg och jag laddar positiv energi