• giftgrodan

    Skulle du välja att leva om ditt liv?

    Om du skulle dö idag, snabbt och smärtfritt, och få chansen att leva om hela ditt liv, skulle du göra det då? Du skulle alltså börja om från början, göra samma val som du har gjort i livet hittills, känna samma känslor, ja leva precis det liv du har gjort. Du får alltså välja mellan det, och att bara upphöra att existera helt. Vad väljer du?

  • Svar på tråden Skulle du välja att leva om ditt liv?
  • AnnsoPannso

    Sluta existera, verkar onödigt att leva om mitt liv, däremot ångrar jag inga val jag gjort då de format mig som den jag är.

  • Stårschan

    Skulle man minnas att man gjort allting en gång förut, eller skulle man vara helt nollad?


    Livet är en kastrull med kokande vatten. FL är ångan som slipper ut när man lättar på locket...
  • Förälskad

    Leva om såklart.. Jag skulle inte vilja dö och sluta existera, inte idag, no no.. Valet är solklart! Jag har haft ett bra liv med både med och motgångar.

  • RiNan

    Om jag skulle välja mellan de två alterativen skulle jag välja att leva om. Skulle välja att leva om tills ett annat alternativ dök upp.

  • storkvinnan

    ja ibland mycket jag skulle vilja ha gjort och vissa saker som jag har gjort som jag önskar att jag inte hade gjot men annars är jag nöjd

  • Fleur de Tease

    Utan det liv jag har levt skulle jag inte ha mina barn och man så trots all skit man har varit med om så skulle jag göra om det 1000 gånger för belöningen ligger i mina bran och de skulle jag aldrig vilja förlora.

  • giftgrodan
    Stårschan skrev 2010-02-01 14:59:56 följande:
    Skulle man minnas att man gjort allting en gång förut, eller skulle man vara helt nollad?
    Du lever exakt samma liv som du gjort förut, så inga minnen av vad som hänt tidigare.
Svar på tråden Skulle du välja att leva om ditt liv?