• Liljeblomman

    Vaccinerade du dig i höstas?

    Det hade också varit intressant att veta om ni som INTE vaccinerat er vågar/vågade berätta det för andra.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-29 16:08
    Berätta gärna också hur andra reagerade på ert beslut.

    Motivera gärna varför ni ångrar er, om ni gör det.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vaccinerade du dig i höstas?
  • Bjornis

    Jag vaccinerade mig inte och ångrar det inte och om nån frågat så har jag sagt att jag inte velat. Ingen har reagerat på det och hade/har många gravida vänner (var själv gravid, dock ma i v 11) och många vänner med barn och ingen brydde sig! Känns skönt!

  • Alcarinque

    Vaccinerade mig inte och ångrar det inte. Hade/har inga problem med att berätta det för andra heller.


    ♥ Alva 0603 ♥ BF 1007 ♥
  • Stårschan

    Jag blev övertalad och det känns helt OK.


    Livet är en kastrull med kokande vatten. FL är ångan som slipper ut när man lättar på locket...
  • LyNxQ

    Ja, jag vaccinerade mig och det känns helt okej. Var ganska övertygad hela vägen att beslutet är det rätta, men man vet ju aldrig. Det känns ju inte helt 100% säkert.
    Men jag ångrar mig inte.

  • Saniis

    Nej, och jag ångrar mig inte att jag lät bli. Jag hade inga problem med att berätta det för andra. Dock hade andra problem med mitt beslut.

  • FreeForAll

    Jag vill tillägga att jag som inte vaccinerat mig är väldigt tacksam till er som gjorde det!


    Jag är PK, skjut mig.
  • Anguis

    Jag vaccinerade mig inte men det berodde inte på att jag inte ville. Vi hade tänkt att göra det men vägrade står timvis i kö för att få det gjort. Hur vi gör nu vet jag inte, det känns lite överspelat, men den kan ju komma tillbaka, så vi får väl se.

Svar på tråden Vaccinerade du dig i höstas?