Tapeter!
Vad kostar billiga tapeter? Något man måste tänka på när man köper tapeter? Vart köper man billiga?
Något specillt att tänk apå när man sätter upp dem?
VI ska flytta och kommer tapetsera om (hyresrätt) innan vi flyttar...
Vad kostar billiga tapeter? Något man måste tänka på när man köper tapeter? Vart köper man billiga?
Något specillt att tänk apå när man sätter upp dem?
VI ska flytta och kommer tapetsera om (hyresrätt) innan vi flyttar...
Rusta har billiga tapeter och tror inte det är nått spec man måste tänka på när man sätter upp dom.
jag personligen hade tapetserat med "vanliga tapeter" och passat på när det är rea. jag gillar inte lågpristapeter , tycker dom är svårare att tapetsera med. sen behöver man ju inte välja svindyra för den sakens skull.
priset sitter inte i tapeten!
vi köpte jätte fina dyra tapeter till barnens rum som fondvägg, och de var skit svåra att få upp utan att de gick sönder eller färgen försvann = extremt kännsliga!
jag är van att tapetsera och gjorde som man ska =)
Rustas tapeter är det inget fel på!
Ofta har ju de flesta affärer rea på nån sosts tapet så gå och kolla runt. Vi köpte på färgaffär för 49:-/rullen, skit fina tapeter.
Billigare tapeter än 99:- hittar du inte. Iaf inte till ordinare pris.
Jag har köpt på Rusta 2 ggr. Det var väldigt olika hållbarhet på tapeterna. Den ena var lite lättare att tapetsera med och den andra var inte lika hållbar.
Lättast tycker jag det varit med de tapeter som heter Non Wowen (tror jag). Sist köpte jag för ca 200 kr rulle. Då har jag limmat direkt på väggen.
Svårast , och minst hållbar, att tapetsera med har den dyraste varit, tror jag gav nästan 600 kr/rulle, men snygg var den!
Så jag tror inte att priset har något med lätthanterligheten att göra!
Lättare, mindre kladd, du slipper tapetbord men framförallt mer hållbara och lättare att hantera. Tjocka och rejäla tapeter, som alltid gett ett bra resultat.
Det har blivit bra med de vanliga papperstapeterna också men med mera ansträngning och irritation.
Nu är ju jag en glad amatör så det här är ju mina personliga åsikter!