• Anonym (TS)

Uranuscancer

Någon som hör talas om uranuscancer?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-30 21:22
    Uranus är ett organ i kroppen som man bara har som väldigt litet barn (nyfödd) och som försvinner sedan. För vissa finns den dock kvar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-30 21:36
    Är iallfall vad läkaren berättat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-30 21:38
    Jag har svårt att tro att en läkare skulle ljuga om en cancersort som inte finns. Hon har iallfal uranus-cancer.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-30 21:52
    Kan vara Urachus cancer som någon sa. Isåfall ber jag om ursäkt för felet, verkar uttalas som samma.

• Svar på tråden Uranuscancer
  • Anonym (TS)
    Disela skrev 2010-01-30 21:32:11 följande:
    Vad är det för organ, vad sitter det, vad fyller det fö funktion? Pluggar till uska och har precis haft anatomi och fysiologi, men aldrig hört talas om detta..
    jag har inte heller hört talas om det förren då och jag pluggar till ssk. ville bara veta om någon hört talas om uranuscancer. (verkar vara rätt onvanligt)
  • Jezamine
    Anonym (TS) skrev 2010-01-30 21:33:52 följande:
    googla på uranus så får du fram det.
    Se inlägg 11.Men det är ingen sjukdom. Det är en planet.Men visa oss informationen du ist.Som säger attd et finns.
  • Anonym (TS)
    Jezamine skrev 2010-01-30 21:36:12 följande:
    Se inlägg 11.Men det är ingen sjukdom. Det är en planet.Men visa oss informationen du ist.Som säger attd et finns.
    har bara det läkaren har sagt. men jag har hittat på google fast på engelska (var ett tag sedan)
  • 1111111
    Jezamine skrev 2010-01-30 21:36:12 följande:
    Ja, exakt... jag vill också se en trovärdig länk, annars förblir det ett organ som sitter i fantasin.
  • Jezamine
    Disela skrev 2010-01-30 21:37:04 följande:
    Men det är cancer som i kräftans stjärntecken..
    Ja och cancer o kräfta är väl samma sak? Två olika benämningar på samma sjukdom.
  • Probably the best    in the
    Anonym (TS) skrev 2010-01-30 21:37:19 följande:
    har bara det läkaren har sagt. men jag har hittat på google fast på engelska (var ett tag sedan)
    Nämen var det ett tag sen? Men google ändrar sig väl inte jättemkt om en sån ovanlig sak. Googla igen och delge oss!
  • Probably the best    in the

Så hon har inte uterus cancer då?

Svar på tråden Uranuscancer