• lövet2

skumt??

TS - Hoppas du hittar personen som SMS:at, för det måste vara väldigt olustigt att få sådant kastat i ansiktet. För hur ska du kunna veta 100% säkert vad som är sant?

Själv fick jag ett telefonsamtal en sen kväll. Det var en man som ville upplysa mig om vad min man sysslar med när han är på jobbet. Denne man påstod att min make förfört hans minderårige son. Men sedan spårade det ur! Det slutade med en massa fyllesvammel om orgier här och där och att min man helgen före hade varit iklädd rosa korsett och ägnat sig åt både olagligheter och lite annat (fyllot passade här på att komma med så snuskiga detaljer som möjligt). Nåja, min man hade den helgen legat sjuk här hemma i vår säng, så där lade jag på luren. Suck!

En kompis till mig hade kunnat få problem. Frun till hennes ex är extremt svartsjuk på alla före detta flickvänner. Hon ringde till min kompis man och frågade om han trodde att kompisen var på jobbet. I själva verket var hon hemma hos sitt ex och var otrogen!
    Tur att min kompis bytt skift och satt bredvid sin man när han fick telefonsamtalet ...

Svar på tråden skumt??