-
2-års trotsen??....bäva mer för 3-års trotsenMiAmore skrev 2010-03-22 21:12:59 följande:hehe, ja jag bävar inför 2 års trotsen.. *skrattar*
-
Hihi...din mage ser ut som min....fast jag är ju inte gravid så med andra ord tycker jag ju att den är så söt såMiniluvan skrev 2010-04-11 12:11:46 följande:Har lagt in en bild i galleriet på magen nu så här i v 22. Ni får gärna titta men låtsas inte om alla fula bristningar. *kramar*
*Kram tillbaks*
-
Det verkar som att min menscykel inte vill denna gång heller så nu har jag bokat tid till en gynekolog så att jag ska få pergo denna gång också. Hon ska kolla så att jag inte har några cystor vilket jag tror det finns en stor risk för då jag inte fått min Äl än och är på dag 34 nu, har haft känningar flera gånger så det har säkert blivit cystor av det. Blir så trött på det hela! Kan det inte bara vara enkelt! Nu kommer man behöva stå ut med en massa dryga biverkningar som illamående, blodvallningar och en heldel humörsvägningar på det har jag ju min epmedicin som ger mig väldig dryg yrsel! Tänk vad man gör för att få ett barn...nu ska jag sluta gnälla, kram på er
Förresten grattis till blivande giftemål Tekla!!!
MiAmore håller såklart mina tummar stenhårt för dig idag
-
Tekla: Jo det är syskonförsök nr 3 på G och det blir pergo denna gång också
Var tvungen att äta primolut-nor för att få en blödning då jag tydligen har många ägg i äggstockarna som bara blivit en 5 mm, mest troligt har det med min vikt att göra. Efter mensen blir det pergo och seriöst försök nr 1. Förra gången gick det på 3:de så förhoppningsvis behöver vi inte vänta allt för länge denna gången heller
-
Jakeline: Då tycker jag att vi ska följas åt nu, ellerhur?

-
Själv ska jag ju cykla tjejvättern 12 juni men försöker iallafall, får väl kräkas på medcyklisterna om det skulle ha blivit nåtjakeline skrev 2010-04-19 21:48:59 följande:mm fast jag ska försöka att inte räkna coh så... får se hur bra det går :P Absolut! fast, jag kom just på att vi ska ha cocktailparty den 29 maj, så kanske kör på i juni istället.. :P
-
Tekla, grattis till giftemålet, verkar ha varit en perfekt dag för er
Själv fick jag fullt utslag på ÄL-testet idag så nu vet ni vad jag gör i några dagar
-
Jakeline: Hur går det för dig, du som inte räknar

-
Det låter ju väldigt kryptiskt, du får allt prata klarspråk härjakeline skrev 2010-05-15 07:22:12 följande:jag vet inte... :P framåt tror jag. ;)
-
Håller tummarna för att det bara känns som det då!jakeline skrev 2010-05-15 17:54:39 följande:tyvärr är det väl inget roligt kryptiskt... :P ska väl ha mens i dagarna. känns det som iaf...
Efter hårt arbete
är man nu i den eviga väntan, vore ju för bra om det skulle gå på första försöket, men hoppet finns ju där!