Inlägg från: jakeline |Visa alla inlägg
  • jakeline

Här peppas det, del 9

MiAmore skrev 2011-03-03 09:44:57 följande:
    Undrar hur det går för Cornelia? Någon som hört nåt?
    Hon har fått en dotter.
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • jakeline
    Jakeline; Allt väl med magen?

Hoppas allt e bra mer er i tråden!! Kram på er alla
    magen växer på sig, alldeles lagom just nu.  
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • jakeline
    MiAmore skrev 2011-03-04 08:33:05 följande:
    Tempen var nere på normal temp i morse så det är väl bara att inse att det kommer bli ett 9:onde försök. *suckar*   Försöker tänka positivt, att nu kan jag åtminstone vara med i viktväktarna ett tag till, och fortsätta mot mitt slutmål viktmässigt ett tag till, och att november och december kanske inte är så roliga månader att fylla år i. Men just nu är det inte så lätt att tänka så
    men skulle du inte strunta i allt sådant nu? Helt ärligt tror jag du gör dig själv en otjänst genom att ändå tempa och tänka. Du blir ju bara ledsen. Kör på med vikten istället. Skit i verkstaden. Som sagt det är ju inte jättekul att fylla år sent på året. Kom igen till sommaren istället... Njut av att vara förälder, fru och viktväktare ett tag. 
  • jakeline
    MiAmore skrev 2011-03-04 16:20:22 följande:
    Jakeline: Jag hoppas att du inte tog illa upp av mitt svar, utan att du förstod hur jag menade och hur jag känner?
    jodå, jag valde bara att inte svara.
  • jakeline
    Åttan skrev 2011-03-08 15:03:53 följande:

Lite stillastående i tråden förtillfället tror ja..

ja det är väl det... Tyvärr. Alla har fullt upp verkar det som :P 
  • jakeline
    Åttan skrev 2011-03-08 15:09:17 följande:
    jo det är väl så...  det har jag med egentligen men orkar inte ta mig för nått..  kommer nog vara så en tid framöver..  vet inte om du har sett på fb?
    jag har inte sett exakt vad som hänt... bara att det verkar lite jobbigt nu? 
  • jakeline
    Åttan skrev 2011-03-08 15:37:29 följande:
    Ja.. å jobbigare kommer det att bli eftersom att jag å min syster är de närmsta anhöriga.. så vi måste reda upp allt...
    ja jag förstår det. beklagar verkligen sorgen... Förstår att du inte orkar ta tag i något. 
Svar på tråden Här peppas det, del 9