Inlägg från: Miniluvan |Visa alla inlägg
  • Miniluvan

Här peppas det, del 9

Tekla: Här är allt bra förutom min förkylning och Bastians feber. Nu har han haft feber i tre dagar, pendlat mellan 39,5-39,8, har den inte gått ner till imorgon så går jag till vc med honom. Magen växer och det sparkas, mysigt.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

MiAmore: Sorry missade din fråga innan. Jo det känns bra att vara halvvägs. Hinner inte riktigt känna efter som sist, Bastian tar all tid och uppmärsamhet. Dock är det mysigt att känna sparkar igen.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Har lagt in en bild i galleriet på magen nu så här i v 22. Ni får gärna titta men låtsas inte om alla fula bristningar. *kramar*

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Cornelia: Tack! Tror inte riktigt på att du har en lika stor mage som jag. Jobbigt att behöva hålla på att strula för att det ska bli ordning på menscykeln.

MiAmore: Du får säkert jobbet. Håller tummarna.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Tekla: Ja just det! Sorry!!! Grattis så jättemycket! Har helt farit förbi mig att ni skulle gifta er då. Låter som om ni hade en trevlig dag. Det viktiga är ju inte att man har en stor och flott middag med massa gäster och dans och du vet, hela köret, utan som man själv vill ha det. Vi gjorde ju ungefär så vi med, fast jag hade ju sytt en klänning för tillfället och M hade kostym. Sen åt vi middag hemma med våra vittnen.

Så ännu ett stort grattis! {#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_flower}

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    Cornelia13 skrev 2010-05-11 22:19:15 följande:
    Tekla, grattis till giftemålet, verkar ha varit en perfekt dag för er Själv fick jag fullt utslag på ÄL-testet idag så nu vet ni vad jag gör i några dagar
    Japp nuppar som bara den!!!
    ♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    Tekla78 skrev 2010-05-11 18:59:12 följande:
    Underbart Jeskan!Miniluvan, hur går det för dig?Tackar för gratulationer...Har uppdaterat bloggen med några bilder:www.familjentekla.blogspot.com/
    Glömde ju svara! Jodå det går bra. Känner mig bara lite irriterad och lättretlig just nu. Kan bero på att jag har övermycket att göra och mannen ser jag knappt eftersom han ligger i slutfasen på sina studier. Tar examen 5 juni. Själv ligger jag efter med mina studier, hemmet ser ut som ett bombnedslag och Bastian är en liten terrorist. Dessutom är jag förkyld. Men annars går allt som smort. {#lang_emotions_heart} Imorgon börjar nedräkningen, 100 dagar kvar till beräknad förlossning.
    ♥ Bastian 090615 ♥
Svar på tråden Här peppas det, del 9