Inlägg från: Miniluvan |Visa alla inlägg
  • Miniluvan

Här peppas det, del 9

Va fin du är Jeskan!

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Borde också plåta magen, var så duktig på det med Bastian, nu har vi knappt tagit några bilder alls.

Imorgon har vi 1-årskalas för Bastian, 2 av hans kompisar kommer och så hans kusiner. Blir nog trevligt. Sen är det familjen med mormor, nonno och farmor och plastfarmor på tisdag.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Cornelia: Tack tack! Ja tiden går så fort! Shit vad duktig du är!

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    MiAmore skrev 2010-06-18 18:14:45 följande:
    Jag har knappt fattat det ännu.. Men jag har ÄNTLIGEN fått en tillsvidare anställning!!! Skriver på papperna på måndag. Är SÅÅÅ oerhört GLAD!! Nu är det inget som hindrar oss från att starta på syskonförsök....
    Grattis! Visst är det skönt!
    ♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Nu ligger det en bild på lillebror i mitt galleri om ni vill kika. Tycker nog att han är lite lik Bastian.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

MiAmore: Nä inte än, det är 8 v kvar. Men vi var på ultraljud idag. Han är beräknad till 3,6 kg. Han såg så fin ut, vi längtar så efter honom nu.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    MiAmore skrev 2010-06-23 21:06:26 följande:
    Ja jag hade för mig att det var lite mer än 60 dagar kvar, därför jag blev nervös. *skrattar* Förstår att ni längtar
    59 dagar kvar! Hjärta
    ♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Jeskan: Hur går det för dig nu, med förvärkar och allt? Jag har lagt upp en "ny" magbild i galleriet. Den är från v.30 så den är nästan färsk.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    MiAmore skrev 2010-06-24 19:45:40 följande:
    vad härlig din mage är!
    Hur har du det med foglossning denna gången?
    Usch de har varit riktigt illa. Jag har nu ett foglossningsbälte så jag kan ta mig fram något så när fort... men det går långsamt och är smärtsamt. Magen känns större än sist men bebisen är inte beräknad till mer än Bastian var, jo 100g. Bristningarna är förfärliga men det får man ju ta.
    ♥ Bastian 090615 ♥
Svar på tråden Här peppas det, del 9