-
-
Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4
-
Åhhh stackars lilla Molly, hoppas hon blir frisk snart!!!
-
Snyft, lilla stumpan då..:( Tycker så synd om henne..hoppas hon får komma hem snart!AnnaMa skrev 2010-05-11 12:31:42 följande:för er som inte vet så är molly inlagd igen, på barn 2 denna gång. det är rs som vägrar ge sig. är så less på alla sjukhusvistelser! vill ni veta mer, så skriver jag på bloggen.
-
Lider med er Annala, sjukhus är inte roliga alls! En stor krya på dig kram till Molly från Mait!
-
Hoppas hon blir bättre snart!! Försök och få en natts sömn också så att du orkar med!AnnaMa skrev 2010-05-11 12:31:42 följande:för er som inte vet så är molly inlagd igen, på barn 2 denna gång. det är rs som vägrar ge sig. är så less på alla sjukhusvistelser! vill ni veta mer, så skriver jag på bloggen.
Massa krya på- kramar! -
Maria: Jo jag har varit inne i en sån fyra, den fungerade som kollektiv då. De är väldigt fina, kaklat/klinkrat badrum och stoor hall, men jag vet inte om jag tycker området är särskilt barnvänligt, det är trånga gårdar och mycket studenter.
-
Jag lät Astrid smaka på lite banan nu ikväll..bara lite grann, 3 klickar stora som en lillfingernagel ungefär.. Hon såg konfunmderad ut, smackad..och sedan log hon haha..:) Hon har ju inte haft ont i magen alls sedan den där första månaden så därför kände jag att jag nog vågade ge henne lite grann.
Min mamma började med mosade fruktpuréer åt mig när jag var 3 månader så jag kommer säkert ge lite grann om några veckor..men riktiga smakisar kommer jag nog vänta med tills hon är runt 4-5 månader.. -
Knytis hos Jasmin, onsdag kl.11:
*Ida, Annie och Algot (tacopaj)
*Lina och August (fruktsallad)
*Sussie och Linus (Godis)*Sofia och Astrid (mjölkfria hallonmuffins (eller köpes fikabröd om jag latar ur))
*Maria och Myra (pålägg till bröd - hummus och mjukost)
*Linda och Emil (bröd)
*Anna och Mika (limekladdkaka + grädde)
*Carro och Majlis(quinoasallad)* Tora och Gunnar (bröd)
* Erika och Nike
* Annika och Nilas (troligtvis en mjölkfri matpaj)
*Anna och Stella -
Vad är adressen till knytisen imorrn?
-
Exakt vad jag skulle kolla.VeganMaria skrev 2010-05-11 21:50:06 följande:Vad är adressen till knytisen imorrn?
-
Jag hade precis bestämt mig att jag skulle ta mig till knytkalaset imorgon när Signe helt plötsligt började snörvla och hosta slem. Hur fort kan en förkylning slå till egentligen, galet?!
Så då blir det inget knytis imorgon. Jag hoppas hon inte blir värre, det återstår att se...
Ha det så trevligt och ät gott.