Nytt IVF-försök i feruari!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-31 17:03Nytt IVF-försök i FEBRUARI!... ska det stå såklart...
Hej, jag hänger gärna med i denna tråden. Jag ska starta min första ivf-omgång nästa vecka. Jag ska göra den korta metoden och börjar med sprutor på dag 3 (som bör inträffa i slutet av nästa vecka). Har gjort andra behandlingar under lång tid och tar nu sista steget och provar IVF.
VÄNTAR PÅ START:
IVFdagar: IVF nr 3 korta metoden, prel start v.8
Kamelia: IVF nr 1 korta metoden, prel ÄP v.7
SPRAYAR:
SPRUTAR
ÄP/ET:
RUVARE:
Kul att vi är två att följas åt. Välkommen!
Har inte fått min minus än men kommer säkert få den den 12:e feb vilket betyder en sprutstart för mig den 18:e. Inte att jag är negativ, bara realistisk. Det är ju bara ett ägg som vi pratar om så det är inte så stor chans ändå. Jag skriver upp mig här då:
VÄNTAR PÅ START:
Eden: försök nr 4 hormonestimulering, prel sprutstart 18:e feb.
SPRAYAR:
SPRUTAR
ÄP/ET:
RUVARE:
Tack ivfdagar för ny tråd, du e la söt jag har fått minus på stickan och mensen har kommit så jag tror att de e kört, men jag ger inte upp någon gång går de och jag har bestämmt att innan 2010 är slut så ska jag vara gravid =) och ni med tjejer..
VÄNTAR PÅ START:
Eden: försök nr 4 hormonestimulering, prel sprutstart 18:e feb.
Bebbi: försök nr 3 långa metoden, sprutstart runt den 26 feb.
SPRAYAR:
SPRUTAR
ÄP/ET:
RUVARE:
Välkomna Eden och bebbi! Nu kör vi allihop. Här ska göras barn!
Vi ska på informationssamtal imorgon hos kliniken, sen startar vi förhoppningsvis vår fjärde ivf-behandling så fort som möjligt. Misstänker att de vill att jag ska köra långa metoden och då kommer ju de hela att ta så fruktansvärt lång tid. Hur som helst ska det bli skönt att komma igång igen, så att det äntligen. äntligen kan hända något snart.
Måste bara säga att jag gillar din blogg ivf-dagar. Så välformulerat. Tack!
Välkommen pusslan!
Och tusen tack! Nu blev jag glad! Jätteglad!