Inlägg från: AnnaPuddel |Visa alla inlägg
  • AnnaPuddel

Hjälp! Min son är pervers!

Nej han verkar ju ha en sadistisk ådra. vare sig att utför något eller inte så är det svårt för sadister att leva i samhället. Nått man måste göra åt.

• AnnaPuddel
    rlevitte skrev 2010-02-02 13:00:10 följande:
    min pappa är sadist, min uppväxt var fruktansvärd, han låste in mig i huset flera dagar i sträck, fick inte gå ut, va vi ute så fick jag inte gå mer än 4 meter ifrån honom, då skrek han på mig. det va mycket örfilar. Plötsliga agressionsattacker för ingenting. Man vågade inte göra nånting i skräck för straff.
    Han har inga vänner, han kan inte behålla ett jobb. Han sätter upp en trevlig mask när han träffar människor föratt dem ska tycka om honom, men när dem inte är kvar så sitter han och berättar hur vidriga dessa människor är. speciellt kvinnor.
  • AnnaPuddel

folk måste fatta att porr är snusk. Stympning är våld och mord. att tända på våld och mord är inte "en del i den sexuella utvecklingen"..utan det är ett drag massmördare har.

• AnnaPuddel
    rlevitte skrev 2010-02-02 17:10:38 följande:
    Sadistisk personlighetsstörning

Den som lider av en sadistisk personlighetsstörning har en önskan och ett behov att orsaka någon annans lidande, att dominera över den andre. Detta är ett mål i sig. Denne kan hitta på lagliga sätt att gå någon annan att lida, t ex genom att hänga ut någon offentligt, att förödmjuka någon annan, att straffa sina egna barn ovanligt mycket, m.m.

• AnnaPuddel
    har använt fysisk grymhet eller våld för att fastställa dominans i ett förhållande (inte bara för att uppnå vissa noninterpersonal mål, såsom slående någon för att råna honom / henne). Humiliates or demeans people in the presence of others. Förödmjukar och förnedrar människor i närvaro av andra. has treated or disciplined someone under his/her control unusually harshly. har behandlat eller disciplinerade någon under hans / hennes kontroll ovanligt hårt. is amused by, or takes pleasure in, the psychological or physical suffering of others ( including animals ). är road av, eller finner nöje i, det psykiskt eller fysiskt lidande för andra (inklusive djur). has lied for the purpose of harming or inflicting pain on others (not merely to achieve some other goal). har ljugit i syfte att skada eller tillfoga smärta på andra (inte bara för att uppnå andra mål). gets other people to do what he/she wants by frightening them (through intimidation or even terror). få andra människor att göra vad han / hon vill genom att skrämma dem (genom hot eller skräck). restricts the autonomy of people with whom he or she has a close relationship, eg, will not let spouse leave the house unaccompanied or permit teenage daughter to attend social functions. begränsar autonomin hos personer med vilka han eller hon har en nära relation, till exempel, inte kommer att låta maken lämna sitt hus, ensamma eller tillåta tonårsdotter att närvara sociala funktioner. is fascinated by violence, weapons, injury, or torture . fascineras av våld, vapen, skada, eller tortyr.
  • AnnaPuddel
    Anonym (jj) skrev 2010-02-02 17:21:28 följande:
    Jo, men nu gäller inte detta ts son. Och sonen är det tråden handlar om.
    nu pratar jag faktiskt med någon. hade du följt allt jag skrivit i tråden så hade du inte kommenterat det jag skrev.
  • AnnaPuddel
    rlevitte skrev 2010-02-02 17:31:43 följande:
    wow du vill ju bara säga emot och grejjer. det va ju du som undrade tob med.

Det kan va så att han har sadistiska drag, och såna människor har svårt att fungera i samhället..som jag sa innan.
  • AnnaPuddel
    Anonym (Orolig!!!) skrev 2010-02-03 12:47:13 följande:
    Det är så många intryck i tråden så jag vacklar. Har ringt pappan men han vill inte prata med mig. Sonen svarar inte i sin mobil. Jag orkar inte skriva mer nu men har läst alla kloka svar och är tacksam både för det stöd och det ris som jag fått ta del av. Många frågar om bilden på kvinnan. Om hon verkligen var död. Jag är inte säker nu när det skrivs om att vissa sminkar sig för att se döda ut. Men hon var blekblå och blodig. åh..  Tack Apekatt för ditt erbjudande om telefonstöd men vet inte hur vi ska komma i kontakt när vi båda vill vara anonyma. Jag ska prata med min syster snart för det blir jobbigt att gå ensam här hemma. kram till alla snälla ååå så jag önskar att jag hade tänkt efter med innan allt eskalerade.
    ja. det är mänskligt att överdriva :P
    Grejen är ju att är det nått fel så måste ni ju få hjälp med det.
    Allt nytt och konstigt kan ju verka väldigt skrämmande i början tills man fattar vad det IGENTLIGEN handlar om.
    Om det är så att han är deprimerad eller så, eller bara mår dåligt.
    Jag gjorde mycket dumma saker ett tag i tonåren, drog mig bort från familjen, då mådde jag jättedåligt.
    Tror inte nån ungdom som mår bra i själen skulle dra sig ifrån sin familj.
Svar på tråden Hjälp! Min son är pervers!