• Mandi74

Hjälp! Min son är pervers!

Alla har vi olika sexuella läggningar, det du inte ska göra är att döma honom utan prata med honom och försöka förstå vad det är han gillar i bilderna han har.

Att vara sexuellt intresserad av något innebär inte att det är något man skulle vilja göra i verkligenheten.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Anonym (Apekatt) skrev 2010-02-01 18:20:45 följande:
    Jag är bara sexuellt intresserad av missionär bakifrån och att göra det med handen på min man om han inte kan sova. Det är också allt jag gör i verkligheten.Min man har berättat att han tänkte på oral ibland när vi nyss hade träffats men de tankarna har vi arbetat bort tillsammans. Hade jag också haft samma tankar på att ha oral så skulle det nog ha blivit så att vi experimenterat med det också. Vad jag menar är att om man kan hålla tankarna lite rena från avvikande saker så saknar man dem inte i samlivet sedan.Det är alltså viktigt att den här pojken får hjälp av psykologer nu genast och jag tror inte att hans mamma ska prata så mycket sex med honom nu för hon har ju redan fått stå ut med en hemsk chock.
    Så bara för att man tänder på annat än missionären så behöver man psykolog hjälp?
  • Mandi74

Så fort man går utan för det som svensson tycker är "normalt" så är man psykiskt sjuk, är störd eller har problem. Något som jag själv brottats med större delen av mitt liv, men jag är normal på alla andra sätt att jag sen tänder på sånt som andra inte ens skulle våga tänka på ens påverkar inte hur jag är som person.

Visst kan ts son ha problem, men jag tycker folk är aldeles för snabba med att dömma. Ni vet ingenting om pojken, vilka sidor han har varit på eller i vilket syfte han har varit där.

• Mandi74
    Anonym (Orolig!!!) skrev 2010-02-02 14:59:03 följande:
    Jag försökte prata med min son men han ville inte lyssna. Han låste in sig i sitt rum och sparkade på väggarna. Pappan hämtade båda söner igår på kvällen och han ska ha dem minst två veckor nu. Han sa att jag var hysterisk när jag berättade om datorn men han tog den med för att kanske rädda hårddisken och titta igenom den.  Mitt intryck var att han trodde att jag överreagerat. Bup pratade om metal och liknande men de ville träffa min son redan idag men det har pappan satt stopp för. Han tänker prata själv med sonen först säger han.  Jag har inte sovit och är hemma från jobbet. Tänkte städa sonens rum men orkar inte gå in där. Alla bilder och texter sitter på min näthinna. Jag är rädd att jag förstört allt. Önskar verkligen att jag aldrig tittat i hans äckliga dator.  Nu vet jag ingenting har jag gjort fel och kan jag reparera det. Pappan har alltid haft åsikten att han vet bäst när det gäller uppfostran och han kommer att utnyttja mina misstag till max om det visar sig att jag gjort fel. Men han blev tyst en stund när jag visade bilden. Sedan kastade han den utan att säga något alls.  Nu vet jag inte vad som händer men det är skönt på ett sätt att ha fått lämna över ansvaret till pappan. Samtidigt känner jag mig helt misslyckad och som jag gjort något hemskt. Men värst av allt är oron för min son. Varför ? Tittade på exet som någon föreslog och jag kan inte förstå. Tack ändå ni som försöker hjälpa.  Jag ska sitta här ensam idag och samla krafter. Min sons blick mot mig var full med hat. Det har jag aldrig sett innan. Inte så kall och likgiltigt hat. Besvikelse. Jag vill bara dö. 
    Man får vad man förtjänar sägs det, du har visat din son att du inte litar på honom och inte respekterar honom.. illa
  • Mandi74
    Fennyxx skrev 2010-02-03 00:35:07 följande:
    Man måste faktiskt inte "respektera" att ens 16 åriga son är intresserad av sadism, samlar på våldsporr och onanerar till bilder på lik. Om man är orolig ska man agera, det är det föräldrar är till för. Sedan ligger det i föräldrars natur att de kanske snokar och överreagerar lite ibland på grund av omtanke kärlek och oro, men jag tycker faktiskt inte ts överreagerar i det är fallet. 
    Bara för att det är barn så förtjänar de respekt ändå. Man kan ta upp saker och ting på olika sätt, ts sätt var inte det bättre sättet.

Hur vet vi ens att han onanerade till bilder av lik, ts vet ju inte säkert att han gjorde det?

Man förtjänar respekt oavsett vilken läggning man har!
  • Mandi74

Du få helt enkelt lita på att pappan gör det bästa han kan och när sonens värsta ilska lagt sig, och jag antar att han känner sig generad oxå, kanske du kan försöka prata med honom utan att vara dömmande utan mer nyfiken, försöka förstå.

Men det första du måste göra när du prata med din son är att be om ursäkt för att du gjorde som du gjorde.

• Mandi74
    Anonym (Apekatt) skrev 2010-02-04 17:01:18 följande:
    Jag känner att jag vill hjälpa den stackars mamman. Hon har behov av stöd och jag har jobbat mycket med utsatta människor. Hennes son har ju raserat hela hennes värld. Hon måste vara i chock nu den stackars mamman. Min åsikt är att sonen ska stanna hos pappan till han blir myndig det är ju inte ens två år dit.
    Min åsikt är att mamman försöker inse att hennes son kanske har en läggning som går utan för det "normala" och acceptera det.
    Och att hon och sonen försöker hitta tillbaka tillvarandra igen och att de sen pratar om det, att hon lyssnar på honom och försöker förstå honom utan att dömma, ställer frågor när det är nått hon inte förstå så hon slipper gå runt och gruppla, vilket kan leda till ännu fler missförstånd.

Märker dom att sonen blir utagerande, våldsam i skolan mm. då är det läge att kontakta bup, nu ser jag ingen anledning till det.

(har inte jobbat med det men har egna personliga erfarenheter)
  • Mandi74
    Anonym (Apekatt) skrev 2010-02-04 17:42:04 följande:
    Hon har ju ett barn till att tänka på. Han verkar ju väldigt vuxen med tanke på hur han onanerar och har sig. En kille på 16år kanske inte längre är ett barn.
    Det spelar ingen roll hur gammla dom än blir så är det ens barn.

De flesta barn börjar utforska sin kropp väldigt tidigt och de "onanerar" utan att veta vad det är egentligen, ska man se dom som vuxna då oxå?
  • Mandi74
    Anonym (Apekatt) skrev 2010-02-04 17:49:58 följande:
    Nä kanske inte om de är 13-14 men är de 16 kan de ju skaffa ett jobb och sådant som vuxna kan göra. Man får ju gifta sig redan vid 15 med förälldrarnas tillstånd.
    Så bara för att han onanera så ska han hoppa av skolan och söka jobb. Fattar inte hur du tänker.

Hellre att tonåringarna onanera än har oskyddad sex.
  • Mandi74
    Meadow skrev 2010-02-08 11:26:58 följande:
    Det är väl en jävla skillnad att vara dominant, och att vilja stympa någon och sedan ha sex med? Att han fantiserar om att skada sina klasskamrater, helt ärligt, det hade då jag fan funderat över flera gånger om det är helt sunt!
    Vem har skrivit det och vart står det att han vill skada sin klasskompisar?

Fantasier kan se ut hur som helst och dom är inte farliga, även om man lever ut sina fantasier så behöver inte det heller vara något negativt OM man gör det med någon som är med på det.
Svar på tråden Hjälp! Min son är pervers!