Hjälp! Min son är pervers!
Anonym (Apekatt) skrev 2010-02-02 02:16:00 följande:
Menade ju bara att man kan söka hjälp om man tycker fantasierna är jobbiga som min mans oral grej. Den fick vi god profs hjälp med. Jag jobbar som nattsköterska inom psykiatrin och har sett många tjejer som mår dåligt för att de inte haft gränser. Det finns unga tjejer som är lesbiska och det har börjat som fantasier i tonåren. Jag räknade upp mer än missionär. Bakifrån och med handen. Det är nog en repertoar som de flesta nöjer sig med.Tycker dessutom att det ar hysteriskt roligt att ni sokte profefssionell hjalp for din mans oralfantasi. Hittade ni verkligen en enda lakare som inte tyckte att det basta sattet att gora sig av med oskyldig fanatasi som denna vore att leva ut den?
Och att det finns unga tjejer som ar lesbiska pga fantasier i tonaren - vad menar du egentligen med det?? Att om de fortrangt sina fantasier sa skulle de vara straighta???
Och sa undrar jag om du just tanker pa din mans oralfantasier nar du sager till TS att forstar precis vad hon gar igenom?
Till TS vill jag saga att jag ar en helt normal okriminell person som ibland har lite konstiga fantasier som jag aldrig i mitt liv skulle fa for mig att leva ut. Jag skulle antagligen doooooooooooo av pinsamhet om nagon nagonsin visste vilka snuskigheter jag tanker ibland. Kanske ar det precis sa med din son? Det vara bara sa att du rakade fa dig en skymt av hans allra innersta fanatasier...