Tycker du om andras barn?
tycker du om andras barn? många jag vet tycker bara om sina egna :P
tycker du om andras barn? många jag vet tycker bara om sina egna :P
skriv gärna nått också :P
njaae... Tycker väl egentligen ingenting om andas barn... Om nån berättar nåt gulligt så känner jag mest "jaha" xD Fast jag vet att det skulle lika gärna kunna vara jag som drog samma historia fast om mitt barn o då hade jag tyckt det var gulligt
Ja, faktiskt så gör jag det. Jag gillar de flesta ungar och mina barns kompisar är härliga!
Det kanske beror på vilken ålder barnen är i också? Mina barn är 7 och 10 och har kompisar i de åldrarna också... när de var bebisar så var jag inte så värst intresserad av andra barn.
Ofta. Men en del barn är svåra att tycka om. Dock tycker jag inte heller direkt illa om dem ...
Jag gilar inte andras barns alls rent generellt sett. Men mina vänners barn är helt OK o naturligtvis mina brorsbarn oxå. Men det är ytterst sällan jag gillar ungarna i skolan eller på dagis osv.
Vissa barn, andra stör mig bara.
Ja ofta.
Känner just nu 2 barn som jag tycke inte speciellt om...
Men resten av vänners barn tycker jag om.
Ja jag älskar dem alla. Förr tyckte jag bara att de var jobbiga men sen fick jag barn själv och förstod att shit, de här är underbara, de här är framtiden, de här måste vi ta hand om! Och nu känner jag stor ömhet för dem alla.
Jag gillar de flesta barn jag träffar. Självklart finns det undantag, som den flickan på Peppes pizza i helgen som flera gånger puttade och slog min dotter i ansiktet.
Fast egentligen är jag mest arg och irriterad på dom flata föräldrarna som bara satt där och inget gjorde...
På dotterns dagis har jag flera barn som ska krama, hålla i handen, bli burna på och pratat när jag kommer. Jättemysigt.
Näe, jag gillar inte barn automatiskt. Gillar jag föräldrarna så är det däremot bättre likaså om barnet gillar mitt barn. Notera dock att "inte gilla" är synonymt med att ogilla.
De snorvalpar som är elaka mot mina avkommor ligger däremot på botten och ogillas starkt av mig, oavsett ålder.
Ofta. Bebisar tycker jag är ointressanta, men från typ 2-3 år och uppåt tycker jag att många är rätt roliga. De på dotterns dagis tycker jag är jättekul att prata med när jag är där (de är 4 år).
Jo det har man ju märkt att dom flesta lever efter mina barn andras ungar.
Själv gör jag inte det men så gillade jag barn redan innan jag fick mina egna
Det finns väldigt få barn som jag ogillar mycket men det är ju inte så att man går runt och älskar alla andras barn heller
Beror på, barn i åldrarna 1-3 har jag lättare att gilla än barn i åldrarna 4 och uppåt.
Är mer föräldrarna till små barn jag inte brukar gilla då folk ofta vill se vem som klarar vad bäst.
sällan. Jag är inte vidare barnförtjust om jag ska vara ärlig... klart att jag gillar min brorsdotter och min bästa väns sötnos,men jag gillar inte ungar jag ser på stan eller bekantas barn. Kommer älska mina
Gillar eller tycker väldigt mycket om de flesta barn! Sen finns det självklart vissa som jag inte gillar precis som med vuxna! Men det är ju oftast barn som jag inte känner särskilt bra el tex ser i affären el på restaurang...
I allmänhet gillar jag barn ja!
Jag gillar nästan alla barn men sen jag fick ett eget så är det inte lika intressant med andras..Innan lekte o mös jag massa med kompisarnas barn men nu när jag har fått sonen så har jag bara ögon för min lilla prins.
Oftast, men jag har lättare för att tycka om småbarn 0-3 år....
Fast det finns ju större barn jag tycker om också, men som sakt mest småbarn =)