• Delfinis

Symtom v.7?

är i vecka 6 och jag känner inte heller ngt..är också orolig om allt är ok där inne...om man inte har illamåendet så kan man väll ha ömma bröst?

• Delfinis

när b örjade du känna något?kände du inte ens ngt om brösten?har blivit så jätte nojig ju mera tiden går..;)när började du få mage?

• Delfinis

dakine..då har vi nog samma:)och du hade väll kollat din bäbis,allt var ok med den:)

• Delfinis

hej alla..hur mår ni, har ni fått några symptomer?själv så känner jag inget fortfarande ,bara lite svullen om magen på kvällen..är i v 6+6 (7+6)...
    börjar bli ännu mera nojig....läst att folk gör vul, vad menas med det...vad är det man bokar om man vill kolla upp så allt är ok..är det ultraljud eller som alla säger vul?

• Delfinis

jo jag funderar på det...samtidigt som jag är ototligt nervös för att boka tid..kanske bäst att inte veta...men samtidigt så är jag ju så nojig....men jag skall nog vänta med att ringa till nästa vecka.....har du gjort det?

• Delfinis

tack för dina ord....saken e ju batt jag inte haft ngr symtom alls, det skrämmer mig...har en vecka till och fundera;)

• Delfinis

jag är förskyld och får ont n är jag nyser när jag ligger ner på rygg..kan spänna till ibland som stark molvärk men bara när jag nyser

Svar på tråden Symtom v.7?