Symtom v.7?
Jag går in i v.7 i morgon och undrar lite vad ni andra i v.7 har för symtom. Jag känner inte av graviditeten särskilt mycket, förutom väldigt ömma bröst och uppsvälld mage på kvällarna.
Jag går in i v.7 i morgon och undrar lite vad ni andra i v.7 har för symtom. Jag känner inte av graviditeten särskilt mycket, förutom väldigt ömma bröst och uppsvälld mage på kvällarna.
samma här, går in i v.7 imorrn och har endast ömma bröst och uppsvälld mage på kvällarna...
Lite molvärk ibland också... Men inget illamående alls eller andra symtom.
Jag har gått in i vecka 7 idag och känner heller inte mycket. Inget illamående bara lite ömma bröst. Jag är inte särskilt trött och inte heller särskilt kissenödig. Tvivlar ju ibland på att det är någon där inne... Första graviditeten för mig så jag har noll koll
Skönt att läsa att ni är fler i samma vecka som inte känner så där mycket som man läser andra gör. Kul att båda ni och jag är exakt lika långt gångna, kul
Jag går in i vecka 8 imon och jag mår illa, trött, kissenödig m.m
Jag gick in i v 8 igår och jag började må skitilla och är helt däckad sen förra veckan, Just nu börjar jag tvivla på att skaffa en 2:a... men det går väl över...
är i vecka 6 och jag känner inte heller ngt..är också orolig om allt är ok där inne...om man inte har illamåendet så kan man väll ha ömma bröst?
när b örjade du känna något?kände du inte ens ngt om brösten?har blivit så jätte nojig ju mera tiden går..;)när började du få mage?
Jag har gått in i v 7 igår. Är v 6+1 nu. Känner som inget egentligen. Ömma bröst, mensvärk lite då & då. Men det var mest i början. Trötthet & fryser till & från ganska mycket. Halsbränna hade jag första 2 veckorna men de är helt borta nu & kan ha berott på magkatarr också ;)
Hård i magen, gasig, uppsvälld. Men annars inget.
dakine..då har vi nog samma:)och du hade väll kollat din bäbis,allt var ok med den:)