Min ex o nya tjejen köper sexiga underkläder till vår 15åring i julklapp!
Hej,
Vet inte om jag lägger detta rätt..
Jag undrar bara om jag är onormal som reagerar på min dotters pappa o hans flickvän.. Han är 38 år och hon är 22år.. Vi har alltid haft en bra realtion, varit ute o rest, umgåtts, kunnat prata och hon har fått en "lycklig" skilsmässa..
Tills han träffade denna unga tjej, så klart..
Helt plötsligt så började dom vi födelsedagar o andra högtider köpa väldigt knepiga presenter till henne..
På hennes konfirmation fick hon en riktig festar outfit, tajt kort klänning, en liten väska, blinbling öronhänge och ett par SKYhöga klackskor som hon aldrig kommer att använda.. Till saken häör att hon aldrig ens varit på disco..
Födelsedagen kom, ja fler sådana kläder, string med glitterstenar osv...
I julas fick jag en chock.. hon kommer hem o visar vad hon fått, så klart fler högklackade skor och ännu en nyårsoutfit..
Sen visade hon ett par underkläder med strumpebandshållare till och tillhörande strumpor.. Jag tappade helt ärligt andan, det känns bara SÅ FEL att min ex o hans tjej köper sådant tillvår 15 åring.. Jag är absolut inte emot att man har sådana kläder om man vill, men då får hon gärna köpa dem själv om det är de hon vill ha..
Jag ringde upp pappan någon dag senare och pratade med hnm, han tyckte inte alls det var konstigt att han gav detta.. Det kan ju vara roligt om hon får känna sig fin undertill... Jag blev så klart jävligt ARG... kändes perverst.. han ska väl inte klä vår dotter in till musen i sexiga underkkläder.. varför på skynda något som antagligen kommer vid senare tillfälle.. Kan hon inte bara få vara tonåring just nu... hon är 15 år.. han tyckte att jag inte förstod att hon var ju faktikst nästan vuxen nu..
Hur hade ni reagerat? Är jag konstig som känner så här?Det är ju hans nya tjej som väljer ut dessa kläder , el det antar jag..