• AochJsMamma

Vi som gillar PO. P! Tråd nr 19

Vi som gillar PO. P! tråd nr 19

Detta är tråden för oss som älskar Polarn o pyret , nu har vi kommit till tråd nummer 19!

Här diskuterar vi kollektioner, reor, etc etc, kolla även in vår bildtråd!

Välkomna!

Rea: Stor rea i Januari och juni

Hemsida och webshop: www.polarnopyret.se

Gamla tråden:   www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48483523.html

Gamla bildtråden:  www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48512276.html

NY BILDTRÅD! www.familjeliv.se/Forum-3-96/m50504504.html
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-14 18:56
    Nu finns det en köp och säljgrupp på Facebook där vi kan sälja och köpa nya och begagnade POP kläder! Joina gärna!

www.facebook.com/home.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-18 17:09
    Ur kommande POP kollektioner:

petitfashion.se/category/polarnopyret/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-08 14:57
    Nu finns även en tråd där vi som säljer o köper på FB kan skriva, visa våra fynd, etc:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m57742206.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-08 15:32
    Glöm länken ovan, det är denna som gäller!!!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/vi-som-koper-och-saljer-pop-klader-pa-fb-213

Ansök om medlemskap o babbla på!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-03 11:26
    FÖLJANDE LÄNKAR ÄR AKTUELLA:

FB KÖP OCH SÄLJ: www.facebook.com/

BILDTRÅD:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m50504504.html
  • Svar på tråden Vi som gillar PO. P! Tråd nr 19
  • MorsningKorsning

Carmen1: ja det gör jag! Sedan kan det smita in vatten vid kragen, armarna (och vid byxornas öppningar vid fötterna). Dock har jag samma problem med galon i det hänseendet... Jag har en son som badar i vattenpölarna

• lisa73

Hur många vattenpelare har vinteroverallerna? Finns ju inte på nätet än.

• Fru T

Det känns som skalkläderna är väldigt svåra att få sålda just nu, vad kan det bero på? Hösten står ju å knackar på! Vågar man lägga ut dom på T med 1 krona i utrop? vill verkligen inte skänka bort dom...

Har den cerisa jackan i 92, står inte när den är ifrån så ni kanske kan hjälpa mig?

Den är verkligen i toppskick!

Och sen två par svarta skalbyxor i storlek 92 som också är i fint skick. Ett par av skalbyxorna är namnade men det är så svagt så det är enkelt att skriva över och dom andra byxorna och jackan är onamnade... 
  • Majuni
    Fru T skrev 2011-08-20 10:26:36 följande:
    Det känns som skalkläderna är väldigt svåra att få sålda just nu, vad kan det bero på? Hösten står ju å knackar på! Vågar man lägga ut dom på T med 1 krona i utrop? vill verkligen inte skänka bort dom...

Har den cerisa jackan i 92, står inte när den är ifrån så ni kanske kan hjälpa mig?

Den är verkligen i toppskick!

Och sen två par svarta skalbyxor i storlek 92 som också är i fint skick. Ett par av skalbyxorna är namnade men det är så svagt så det är enkelt att skriva över och dom andra byxorna och jackan är onamnade... 
    jag har alla mina skalkläder på 1kronas utrop och det verkar gå bra, det är bara det rutiga setet som jag inte fattar varför den ligger så lågt?
    den är verkligen i superskick
  • 060810

Jag har en likadan i 122. Den är från förra våren tror jag. Eller hösten. Min ser inte ens använd ut och vill inte skänka den jag heller.

• Fru T
    060810 skrev 2011-08-20 10:31:51 följande:
    Jag har en likadan i 122. Den är från förra våren tror jag. Eller hösten. Min ser inte ens använd ut och vill inte skänka den jag heller.
    ne man vill ju inte skänka bort dom å vist man kan ju sätta ett reservationspris men om den då inte blir såld så blir det ju bara en dyr annons

Haft dom ute på fb ett tag men inte en jäkel som ens komenterat.. 
  • Fru T

låter dom ligga kvar på fb ett tag sen får dom nog följa med mig på bakluckeloppis nästa onsdag

Btw, ingen av er i tråden som bor i linköping med omejd och gillar me&i kläder? (jag ska börja sälja å behöver få in lite bokningar) 

Svar på tråden Vi som gillar PO. P! Tråd nr 19