• Rikku

Fuskblöjor?!

hej jag har oxå köpta libero nr 4 blöjor och är helt vita

jag har haft kopntakt med dom men dom är inte det minsta hjälpsamma
    ska kopiera in mina mial

• Rikku

Detta skrev jag först

hej vi köpte 2 paket Libero nr 4
            och blöjorna såg inte ut som dom brukat dom var het vita och känndes anväluda inga markering på dom utan totalt vita produkt nr 210110 SE031558  båda har det nr

Fick svar

Hej och tack för ditt mail,

Vi har för tillfället problem att få fram baksidesmaterial från vår leverantör. Därför kan våra blöjor under en period ha ett annat mönster än du är van vid eller t.o.m vara helt vita.

För övrigt är blöjans funktioner helt desamma som tidigare. Vi hoppas på din förståelse.

Med vänliga hälsningar

Libero Konsumentkontakt

Birgitta

Jag skrev

Blöjorna är helt vita båda fram och bak och det stod ingenstans att det är fel på blöjorna när jag köpte dom för fullt pris!! Tycker det är mycket dåligt skött utav er att ni inte uppmärksammar det för era konsumenter. Inte ens på er hemsida skriver ni ut att det är fel på er produktion så varför ska man ge er fortsatt förtroende med blöjköp.
    Vill inte köpa 2:a hand sortering för fullt pris, det är väl ändå märket och trycket som vi får betala annars. Vill vi ha 2:a sortering så hittar vi detta till ett helt annat pris än vad era produkter kostar.

Fick svar

tack för ditt mail.

Det är inga 2:a sorteringsblöjor utan precis samma blöjor som tidigare fast utan tryck.
    Funktionen på blöjorna är fortfarande lika bra!

Med vänliga hälsningar

Linda

Libero konsumentkontakt

• Rikku

Jag är skitförbannat!!!

om dom nu vill att folk ska köpa helvita pissblöjor för funktionen är det samma
    ja då behöver dom inte fixa problemet och då får vi se hur många kunder dom har kvar som är villiga att köpa helvita tradiga blöjor för fullt pris!!

• Rikku

Mitt senaste mail till dom:

oke då vet jag var ni står

om ni nu menar det är inget fel på blöjorna då kan ni ju fortsätta med vita tradiga blöjor och ta fullt pris och så får vi se hur många kunder ni har kvar

jag vågar inte riskera mer jag byter märke!!

och varnar minna vänninor för att köpa Libero

• Rikku

Det är kanske så men om ni betalar fullt pris för nåt och öppnar förpackningen och du får inte det du betalar för är du nöjd med det??

• Rikku

Ni förstå inte att det är rätt jobbigt med att ha helvita blöjor jag som har tvillingar och dom har 2 olika sortes blöjor den äna har nr4 och den andra har nr3 så är det rätt svårt att skillja dom åt om det inte finns nån tryck eller nåt på blöjorna

• Rikku

så era barn leker aldrig med blöjorna???

• Rikku

Ja ja skit samma ni har ju bestämt er för att inte hålla med mig JAG HAR FATTAT DET!!
    men som TS och jag tycker det är fel med vita konstiga blöjor så får vi tycka det!

Svar på tråden Fuskblöjor?!