• Eisa

Arg på 10-månaders

Hahahahaa tror du inte alla har gjort sådär? Klart man blir förbannad när man inte får sömn. Han har INTE fått men för livet.

• Eisa
    cicci85 skrev 2010-02-04 10:24:54 följande:
    Jag tycker att det låter helt normalt. Jag hade kunnat skriva exakt samma sak och vet många andra som har känt på samma sätt, i stort sett alla som har småbarn.  Om man är så som du beskriver jämt, varje dag så tror jag såklart att det är vädigt dåligt för barnet, men om det, som för mig, hänt enstaka gånger så tror jag inte barnet tar nån skada. Håller med dig om det sista du skriver oxå!
    Jo precis man ska inte bete sig sådär ofta/dagligen, men TS verkar vara en sådan som inte gör det eftersom hon får så dåligt samvete av det. Värre med dom som inte fattar och bara kör på.
  • Eisa
    cicci85 skrev 2010-02-04 10:28:02 följande:
    å förresten det blir värre tänk när du har 2-3 ungar, knappt fått sova, ska iväg å jobba å måste lämna på dagis först! Klä på allihop å få in dem i bilen och dessutom se till att man får med sig allt man själv ska ha De sa på radion en morgon att 8.25 hade föräldrarna som stressigast och fick utbrott på sina barn för ingenting, stämmer väldigt bra här tyvärr.
    Åh herregud, och jag som kan tycka det är jobbigt med ETT barn ibland, som sover.
Svar på tråden Arg på 10-månaders