• Anxiety

    Konstruktiv kritik

    Vill du ha konstruktiv kritik på dina bilder så dumpa dom här {#lang_emotions_dreamer}



     

    Benämningen konstruktiv kritik avser kritik som är menad att kunna förminska kritikvärdet, genom att den även innehåller förslag till förändring {#lang_emotions_smile}.


    Det är trevligt om man tar sig tid att bemöta den konstruktiva kritiken man får, men det är absolut inget måste.


    ¸ .? Jag skrek åt en banan i ett hål för att jag saknar självkontroll¸ .?
  • Svar på tråden Konstruktiv kritik
  • Anxiety

    Jag har äntligen efter något års förnekande erkänt för mig själv för mig själv att jag är jävligt ostadig på handen, vilket ger många oskarpa bilder {#lang_emotions_undecided}, så nu blir det stativ och fjärrutlösare hädanefter. Självinsikt is tha shit .

    Denna är inte skarp, men jag gillar den...

    Vad är detta?


    ¸ .? Jag skrek åt en banan i ett hål för att jag saknar självkontroll¸ .?
  • Anxiety

    En söt "liten" kille . Trevligt att fota en kille for a change .


    ¸ .? Jag skrek åt en banan i ett hål för att jag saknar självkontroll¸ .?
  • 20110426
    Anxiety skrev 2010-02-04 18:54:14 följande:
    En söt "liten" kille . Trevligt att fota en kille for a change .
    Jag gillar att han inte tittar rakt in i kameran utan att han tittar drömmande åt ett annat håll, det ger fantasin utrymme. Jag hade gärna sett lite mer ögon dock, inte mycket mer men så att inte skärmen på hatten skymmer. Ev. hela händerna med i bild men det stör mycket mindre än ögonen. Snygg position på killen.
  • Anxiety
    sahlenius skrev 2010-02-04 19:33:10 följande:
    Jag gillar att han inte tittar rakt in i kameran utan att han tittar drömmande åt ett annat håll, det ger fantasin utrymme. Jag hade gärna sett lite mer ögon dock, inte mycket mer men så att inte skärmen på hatten skymmer. Ev. hela händerna med i bild men det stör mycket mindre än ögonen. Snygg position på killen.
    Jag har inte tänkt på det där med ögonen, men du har rätt, dom ska definitivt synas mer.

    Jag är rätt usel på att titta hur bilden ser ut i kameran, innan jag trycker av, jag trycker mest bara av och hoppas på ett bra resultat . Maken har nog rätt i att jag har tur när jag fotar, för jag suger på det tekniska, haha.
    ¸ .? Jag skrek åt en banan i ett hål för att jag saknar självkontroll¸ .?
  • Nathalie Flisbäck
    Anxiety skrev 2010-02-04 18:54:14 följande:
    En söt "liten" kille . Trevligt att fota en kille for a change .
    Jag tycker skärpan är bra. Här ser huden lite gul ut, vet inte om du har lapa som ljuskälla. Han sitter centrerad o bakgrunden är perfa. Lite synd att du kapat handen elelr händerna. En bra modell. & jag får hålla med att han va söt Bra jobbat Anne, du är en duktig fotograf :)
  • Nathalie Flisbäck
    Anxiety skrev 2010-02-04 18:52:46 följande:
    Jag har äntligen efter något års förnekande erkänt för mig själv för mig själv att jag är jävligt ostadig på handen, vilket ger många oskarpa bilder , så nu blir det stativ och fjärrutlösare hädanefter. Självinsikt is tha shit .Denna är inte skarp, men jag gillar den...
    Jag gilla denna. Ger mig softkänsla. Gillar de rosa som finns under skålen. Härlig kontrast i bilden. Bra jobbat
  • pluvdo
    Anxiety skrev 2010-02-04 18:54:14 följande:
    En söt "liten" kille . Trevligt att fota en kille for a change .
    Helt ärligt tycker jag bilden är tråkig. Hans blick säger mig liksom ingenting. Känns dock mer som att det är modellens "fel" än något annat. Å andra sidan skall väl fotografen få fram någon form av själ i personerna som sitter modell, det känns som halva grejen... Intetsägande är bilden i alla fall. Skulle nog uppmuntra till mer känsla i bilden.
  • Nathalie Flisbäck
    pluvdo skrev 2010-02-04 20:29:50 följande:
    hur lägger man in bilder i meddelandet, förresten?
    blåmarekra din bild o kopiera (ctrl+c sen in hit igen o klistrar in ctrl+v
Svar på tråden Konstruktiv kritik