Inlägg från: niiiica |Visa alla inlägg
  • niiiica

Pop Vindfleecejacka!

Blev sugen på att köpa en Pop Vindfleecejacka till vår lilla tjej som hon kan ha när hon åker vagn och så fram i vår och även sommar. Du som har en sån, tycker du den är bra och användbar? Blir nog på Tradera skulle jag tro. Undrar dessutom vilken storlek jag borde satsa på. Hon är 8 månader, blir 1 år i slutet av maj. Ganska stor är hon väl, 9900 g och 70,8 cm på 8-månaderskontrollen. Velar mellan 80 & 86. Hon har 74 och 80 på de flesta kläder nu.

• Svar på tråden Pop Vindfleecejacka!
  • niiiica

Tack för alla tips!! har inte riktigt bestämt om jag ska köpa ny el. beg. men jag ska nog i vilket fall traska in på affärn och kolla och ev prova  på den lilla Lutar åt strlk 80 iallafall!

• niiiica
    Kajsa71 skrev 2010-02-05 08:38:29 följande:
    Om du ska köpa på Tradera, kolla så att det är muddar i ärmslutet, det är såå praktiska! På lite äldre jackor så är det ingen mudd... Kolla i butik nu, fyndade själv en på rean i förrgår
    Ah, så de finns med på rean alltså? Gött om man skulle hitta en där! Vad fick du ge för den?
  • niiiica

Var o kollade i butiken i går, men såg inte till några vindstoppers på rea tyvärr... Men det finns ju i en massa fina färger till ord. pris. Får se om jag kan lyckas hitta nån på Tradera först. Blir en strlk. 80 iallafall.

Tack för era tips!
Svar på tråden Pop Vindfleecejacka!