Inlägg från: HäxanSurtant3 |Visa alla inlägg
  • HäxanSurtant3

mindre värda barn?

jag tycker par männiksor GNÄLLER ngt kopiöst över småsaker och jag tycker inte har samma kapacitet som vi ensamstående helt enklet...

Vi har huvudet kallt,hjärtat med och ser till allt alltid funkar. Vi har ingen som kan tycka synd om oss osv.

Näe, jag är stolt ensamstående ! Det blir du också TS

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • HäxanSurtant3
    Mariohn skrev 2010-02-05 17:02:20 följande:
    Jag har uppenbarligen tillräckligt mycket innanför pannbenet för att förstå den avancerade medicin det innebär att ha ett centralt nervsystem och medvetande VS ett aktivt hjärta.  Och tillräckligt mycket för att vara enig med svensk lagstiftning och en majoritet av befolkningen samt att välja att inte uttrycka vad jag tror att andra människor har "innanför pannbenet"- 
    är du medicinskt högutbildad då? verkar inte så...
  • HäxanSurtant3

Ts-önskar dig lycka till! det kommer gå jättebra!

• HäxanSurtant3
    Mariohn skrev 2010-02-05 19:26:14 följande:
    Jag vet inte varför du envisas med ditt påhittade skitsnack. Man KAN inte göra aborter hit och dit. Det finns regler och sjukvården reagerar om någon gör aborter hit och dit. Det är inte så att man inte blir ifrågasatt om man är på sin tionde abort. Du försöker bara försvara och korrigera dina idiotiska anklagelser om att folk är mördare och bör skadas allvarligt. Se för fan till att gaska upp dig nu. Antagligne arbetar du inte inom sjukvården på avancerad nivå. Mest troligt arbetar du inte alls med något som kräver en utbildning. 
    och du är inte heller högutbildad inom medicin.

Det är jag däremot----lååång näsa.

(ungefär på den nivån ligger dina inlägg tycker jag)
  • HäxanSurtant3
    VulgusProfanum skrev 2010-02-05 20:14:47 följande:
    Fast här har ju Mariohn rätt Att embryot har ett primitivt hjärta som slår och har sig innebär ju inte att det har ett medvetande eller ett fungerande CNS
    nrj mrn hon skriker ju och ahr sig och beter sig...därav mina små antydningar här jag inte uppfattar henne som speciellt...(censur).
  • HäxanSurtant3
    Umbrageous skrev 2010-02-05 20:34:41 följande:
    Nej det går inte att skrika här eftersom vi läser och man hör inget. Så sa TS.
    whatever
  • HäxanSurtant3
    Umbrageous skrev 2010-02-05 20:40:55 följande:
    Står du tillika bakom att abort är ett preventivmedel?
    ASG- vad fick du det där ifrån?
  • HäxanSurtant3
    Umbrageous skrev 2010-02-05 21:39:52 följande:
    Ja, ni verkar vara så tätt sammanvävda du och TS i allt och inget så jag tänkte att du också kanske trodde att abort räknas som preventivmedel.Jag hävdar å det grövsta att himlen är grön. Och ett påpekande, man är inte löjlig för att man vill rätta ett språkfel, det är bra om alla är överens om vad ord betyder och att vi håller oss till den betydelse orden från början fått. Annars blir det problem precis som i att jag kan hävda att himlen är grön.Cheezuz.
    jag stöttar ts eftersom hon är ensamstående, inget annat.

Var har jag skrivit det är löjligt rätta språkfel? Svar; återigen -ingenstans.
  • HäxanSurtant3
    Eisa skrev 2010-02-05 22:06:31 följande:
    Ser att detta blivit någon slags aborttråd.Vill bara säga TS att lyssna INTE på de som säger "ojoj det är TUFFT att vara ensamstående" och blaha blaha.Jag är ensamstående och det är inte tufft. Det är mysigt och det stärker mig. Jag och sonen har det utomordentligt bra. Allt handlar om inställning. Personligen skulle jag aldrig palla en sambo att ta hänsyn till OCKSÅ. *ryser av tanken*Hör av dig om du undrar nåt.

Go girl go!

Instämmer fö i den nästsista meningen
Svar på tråden mindre värda barn?