35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5
Hej tjejer.
Hittade hit jag också. Varit lite upptagen i helgen så jag har inte hunnit med att vara inne. Haft underbara vänner på besök i går. Några har sovit här sen i fredags. Fan vad roligt vi hade. Kände att det här var verkligen det jag behövde efter en jobbiga perioden.
hade bjudit hen två tjejer så designar smycket och som dom säljer. www.caelum.se
Lite annorlunda och roliga smycken i kirurgstål och svart titan. Dom har även i stål. Om ni bor i stockholm så kan ni ha egna visningar hemma också.
Nypis: Tur vi har dig som fixar ny tråd..:)
Uddan: Ahh vad tråkigt att mensen verkar vara på ingång.
Grace O: vad roligt att ni fick possitivt utslag på äl testen. kör så det ryker nu...:)
vem kan hålla sig så länge som 4 timmar.......*S* inte många.
Villhabarnigår: Hoppas verkligen inte att du har en strulig cykel.
Lite ego: snart slut med 10 dagars pergo kur som skulle stoppa blödningen. Kände lite magknip i magen i fredagas kväll. Trodde det var maten (åt stark cyrry gryta) eller vinet. Brukar få lite ont i magen i bland av vin. Sen på kvällen så hade jag fått en blödning. Ahhhh för tidigt. mensen ska ju komma ett par dagar efter man slutar med provera. Blödningen slutade sen på Lördagen. Jag ska inte börja äta pergotime om mense sätter igång efter den provera kuren. Tror inte kroppen är i balans just nu och vill inte slösa bort pergo kuren. Lite orolig att läkaren inte skriver ut flera.
Jag minns inte vad som skrevs i gamla tråde som jag hoppas jag inte glömt någon