• nyproduktionen

35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5

35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5

35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er?

Vi fortsätter tråden här och babblar vidare för oss som är 35 plus

Ett trevligt gäng från hela Sverige som delar vardagskänslor med varann och denna berg- och dalbana som rör blivande graviditet. VÄLKOMMEN

{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
    Fyra ska bli fem
  • Svar på tråden 35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5
  • Myra

Hallå någon här?? 

Ville bara berätta att vi ska köra ett IVF till.

Kram på er alla.  

• nyproduktionen

Hej, jag kikar in här men annars är det väldigt lugn här inne i tråden. Vad skoj att ni kör IVF, håller allt som bara finns för att det blir bebis för er nu . KRAM

Son -94, Son -98, Änglason -10, Son -12
  • GakkenLive

Väldigt lugn tråd. De flesta har väl fått de barn som de önskar. 
    Önskar dig all lycka till med ivf  =).

Myra skrev 2013-08-30 20:01:16 följande:
    Hallå någon här?? 

Ville bara berätta att vi ska köra ett IVF till.

Kram på er alla.  

För min del står det stilla o kommer nog tyvärr att förbli så.

Lördagskram.  
  • Myra
    nyproduktionen skrev 2013-08-31 15:07:31 följande:
    Hej, jag kikar in här men annars är det väldigt lugn här inne i tråden. Vad skoj att ni kör IVF, håller allt som bara finns för att det blir bebis för er nu . KRAM
    tack nypis..:) Vågar inte hoppas på något. Gick ju inget bra förra gången. Hoppas på mina -20kg gör att det funkar. 
    GakkenLive skrev 2013-08-31 18:53:34 följande:
    Väldigt lugn tråd. De flesta har väl fått de barn som de önskar. 
    Önskar dig all lycka till med ivf  =).

För min del står det stilla o kommer nog tyvärr att förbli så.

Lördagskram.  
    Ge inte upp. Sök vidare och gör hormonbehandling eller IVF. 

• GakkenLive
    Myra skrev 2013-09-02 05:56:15 följande:
    tack nypis..:) Vågar inte hoppas på något. Gick ju inget bra förra gången. Hoppas på mina -20kg gör att det funkar. 

Ge inte upp. Sök vidare och gör hormonbehandling eller IVF. 

Är dessvärre 39 nu så jag får inte göra iVF så det är lixom kört på den vägen o hormonbehandling har jag redna gjort, i två omgångar...
  • Myra
    GakkenLive skrev 2013-09-02 18:36:42 följande:
    Är dessvärre 39 nu så jag får inte göra iVF så det är lixom kört på den vägen o hormonbehandling har jag redna gjort, i två omgångar...
    Dom har höjt åldersgränsen till 40 för ett par år sen. Dom brukar ofta har en BIM gräns som jag föll på då. Men gått ner 20kg nu så jag är under den men redan fyllt 40. 
    Så tjata på och kämpa för IVF behandling så snart som möjligt.  
  • nyproduktionen

Wow, -20 kilo är ju jättemycket. Vad duktig du är 

Vad bra att de har höjt åldern då har Gakken möjlighet och jag håller med Myra, Tjata tjata.    

Son -94, Son -98, Änglason -10, Son -12
  • GakkenLive

Det är 39 här i Norge dessvärre och jag fick ett brev hem att jag var tvungen att gå ner 25 kg innan jag blev 39....4 månader innan :/...för att 39 var då gränsen för första IVF försöket....
     Trots att jag då hade gått hos den läkaren sedan jag var 35 o bara behövde gå ner 5 kg då hon/dem inte fann något fel på mig med ägg o allt....
    Så det var lixom droppen, jag ringde o sa till men det hjälpte inte alls....så nu är det bara o försöka på egen hand vidare.... 

• Myra
    GakkenLive skrev 2013-09-05 18:47:29 följande:
    Det är 39 här i Norge dessvärre och jag fick ett brev hem att jag var tvungen att gå ner 25 kg innan jag blev 39....4 månader innan :/...för att 39 var då gränsen för första IVF försöket....
     Trots att jag då hade gått hos den läkaren sedan jag var 35 o bara behövde gå ner 5 kg då hon/dem inte fann något fel på mig med ägg o allt....
    Så det var lixom droppen, jag ringde o sa till men det hjälpte inte alls....så nu är det bara o försöka på egen hand vidare.... 
    Jag gick på itrim och gick ner 16kg på runt 3 månader. åt bara deras måltidsersättning i 3 månader. Hoppas du lyckas med barnverkstaden.
  • Mita 74

Håller tummarna Myra, när är det dags eller är det redan på gång. ?

Svar på tråden 35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5