Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly för oss inbitna del IV

Nån som vet vad OM butiken fick in i måndags?

• Sandra G

Ska man gå ner en storlek på Livealot?

• Sandra G
    Stargirl skrev 2010-02-15 18:30:34 följande:
    Beror på hur bysten ser ut. Jag har en 0:a och den är bred men om man har större byst kan man inte gå ner i stl då sitter inte "kors stygnen och blommorna" under brösten rätt.
    Jag har inte stor byst. Liten b-kupa. Har stl 2 på de andra plaggen jag har.
  • Sandra G
    Stargirl skrev 2010-02-15 18:44:47 följande:
    Då kan du nog gå ner en stl....tror jag.
    Tack för hjälpen!
  • Sandra G
    freemind skrev 2010-02-15 19:58:16 följande:
    Då ska du absolut ha en 1:a. Jag har 3:or på nästan alla mina plagg men 2:a på livealoten.
    Ok, tack! Får se om det blir ett klick ikväll eller inte {#lang_emotions_smile}
  • Sandra G

Nån som vet om OM butiken fått in nytt idag?

• Sandra G

Ingen som vet om OM butiken i Stockholm har fått i nytt?

• Sandra G
    Stargirl skrev 2010-02-19 08:03:11 följande:
    Hmmmm....jag har inte råd med fjärilskoftan känner jag.....FAAAAAAAAAAN. Jag har verkligen stretchat ut mitt klädkonto. Vad göra....jag har några olika val.Köpa den iafKöpa den på faktura och betala om 30 dagar och innan dess sålt av lite gamla Mollysar alt annat som kan bringa in lite pengar (jag köper alltid med kort)Köpa den från en webshop som tar Amex då betalar jag den också om en månad men ingen risk att glömma bort att betala.Inte köpa den utan vänta till nästa månad och hoppas att den finns kvarVad skulle ni gjort?
    Om du verkligen vill ha den så skulle jag köpa den om jag vore du. Annars så kanske du ångrar dig senare.
  • Sandra G
    Stargirl skrev 2010-02-19 08:25:22 följande:
    Jag kan inte köpa allt...har verkligen väntat på den. Men 1500 pix utöver allt jag köpt är rätt mycket. Kanske ska jag köpa den på faktura och betala om 30 dagar helt enkelt. Kanske ångrar jag mig sedan, det har du rätt i.
    Lycka till! Vad du än bestämmer dig för.{#lang_emotions_smile}
  • Sandra G
    Pokergirl skrev 2010-02-19 20:22:33 följande:
    Måste bara berätta, var och testade lite nytt i butiken idag. Dom höll precis på att plocka upp massa fina plagg men jag blev så himla ledsen. De hade hängt upp typ 20 T88 skjortor, och hälften hade sidenband som lossnat helt eller bara hängde i ett par trådar. Jag var tvungen att säga till en av expediterna, fattar inte att butikerna inte inspekterar plaggen innan dom hänger ut om, ffa när det är ett känt problem.Testade lite...Mesh short cardigan, fin men får isf bli på rea. Livingloving dress, underbart vacker men när ska man använda den?Poplin blouse, fin men kändes hård i kvaliteten.Lovely knit i grey, den ska få flytta hem till mig. Sen fanns även nymph men som linne, supersnyggt!Ingen lottalotta tyvärr, vill så gärna se den live innan jag bestämmer mig.
    Var det i OM butiken du var?
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV