Odd Molly för oss inbitna del IV

Är det någon som sett bilder på Fonda dress i färgen cabaret? Är sugen på att beställa men skulle vilja se de olika färgerna innan jag beställer. Är det förresten nån som vet var man hittar plagget med nr 385?
Nån som vet när Mah Jong Velour Dress kommer till butikerna?
Nån som vet när 327:an kommer till butik?
Jag har en spoiler underskirt i färgen royal som jag aldrig har använt. Jag vet helt enkelt inte hur jag ska använda den, till vad? Nån som kan komma med tips?
Hur är Wigwam dress i storlek? Funderar på att köpa en till et dop jag ska på. Jag har annars stlk 1 på höstens 327 och stl 2 på Lovely knit i ull och stl 1 på LK i bomull. Vilken storlek tror ni jag borde ta på Wigwam?
Ingen som har lust att svara mig? (inlägg 5779)
Vad tror ni är mest användbart. En Wigwam i vintage chalk eller almost black?
Är vårens Lovely knit lika i storlek som den i bomull som fanns förra året?
Är vårens Lovely knit lika i storlek som förra vårens/sommarens? Funderade på om jag skulle beställa samma storlek eller om det är nån skillnad?
Hur mycket rea har Mathilde nu?
Nån som vet om de har mycket i Barkarby i OM affären nu? Tänkte ta en sväng dit imorgon.
Är det nån som bokat Suiteheart dress? Vilken storlek tog ni i sådana fall? Jag brukar ha 1 på tex Lovely knit i bomull och 2 i Lovely knit ull. Jag har även stl 2 i min X-stich dress.
Är det nån som vet om Lovely knit i bomull var mindre i Amore spare integritas än var de var som kom förra våren?