Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly för oss inbitna del IV

Sandra G skrev 2010-04-08 10:09:41 följande:
    Malou verkar ha Odd Molly på sig igen i Efter tio.
    Eller jag kanske hade fel
  • Sandra G

Är det någon som sett bilder på Fonda dress i färgen cabaret? Är sugen på att beställa men skulle vilja se de olika färgerna innan jag beställer. Är det förresten nån som vet var man hittar plagget med nr 385?

• Sandra G
    smulan0 skrev 2010-08-05 20:29:06 följande:
    jag antar att det är samma färg som dom övriga velourplaggen i cabaret tex oddmolly.com/collections/fall10?type=jersey
    Vet du var man kan se de andra färgerna? Du vet inte var man kan hitta Mah Jong velour dress?
  • Sandra G

Nån som vet när Mah Jong Velour Dress kommer till butikerna?

• Sandra G
    Puffig Pingla skrev 2010-08-06 14:07:57 följande:
    Haha, det är Odd Molly-butiken på Humlegårsdgatan i sthlm. De brukar skicka mig veterligen.
    Och ja, det är halva på rubbet utom på skinnplaggen.
    Sandra G skrev 2010-08-06 13:57:17 följande:
    Nån som vet när Mah Jong Velour Dress kommer till butikerna?
    Den fanns i OM-butiken i morse.
    Vet du vad Mah Jong velour dress kostade?
  • Sandra G

Nån som vet när 327:an kommer till butik?

• Sandra G
    Bambiblogg skrev 2010-08-08 19:47:12 följande:
    Lovely Knit ska komma i andra släppet som kommer om ca 3 veckor!
    Vet du när 327:an kommer? Kommer den i nästa släpp också?
  • Sandra G

Jag har en spoiler underskirt i färgen royal som jag aldrig har använt. Jag vet helt enkelt inte hur jag ska använda den, till vad? Nån som kan komma med tips?

• Sandra G

Hur är Wigwam dress i storlek? Funderar på att köpa en till et dop jag ska på. Jag har annars stlk 1 på höstens 327 och stl 2 på Lovely knit i ull och stl 1 på LK i bomull. Vilken storlek tror ni jag borde ta på Wigwam?

• Sandra G

Ingen som har lust att svara mig? (inlägg 5779)

• Sandra G
    Pythia skrev 2010-09-12 18:23:07 följande:
    Jag vet inte hur höstens är men jag är mellan 1 och 2 och tog en 2:a i våras även om jag kunde ha en 1:a för att jag inte gillar när det sitter för trångt. Sedan brukar ju den större modellen vara något längre än den mindre och det gillar jag också.
    Jo jag funderar nog på en 2:a. Vill inte heller att det ska sitta åt. Ska fundera på om jag ska beställa en i Vintage chalk till ett dop i november. Det borde väl passa?
  • Sandra G
    Mabimao skrev 2010-09-12 19:06:05 följande:
    Jag tycker det skiljer lite. Wigwam med paljetter sitter löst i ärmar och så på mig i stl 3. Men den nya nu satt tightare där i stl 3. Inte så mycket att jag skulle ta en 4:a, men skillnad tycker jag det var
    (på short voile har jag 4:a)
    Jag har annars 4 på massor och 3 på en del.
    4 på LK i ull och 3 på LK bomull......
    Hjälper detta alls?
    Haha, jag blir helt snurrig. Vet inte vilken jag ska välja nu.
  • Sandra G

Vad tror ni är mest användbart. En Wigwam i vintage chalk eller almost black?

• Sandra G
    Pokergirl skrev 2010-09-13 20:18:28 följande:
    Chalk funkar även på sommaren, då kan black kännas lite mörk. Dock är jag ingen chalk-tjej, känner mig obekväm i ljusa plagg så jag kör generellt på mörka plagg.
    Jontesfru skrev 2010-09-13 17:42:22 följande:
    Egentligen borde jag skicka räkningen på min senaste OM till Pokergirl, det var ju hon som lurade in mig till Malmö idagFlört hihihi
    Det blev en Tenfold Knit i velvet. Velade mellan den o en i dark lilac. Får fundera går ju att byta...  kom gärna med tips. Men tror den blir toppen med min tutu i vit o i pink.
    Har  bara sett velvet på bild men oj så fin! Grattis till fint köp!
    Jag vet inte heller om jag är nån chalk-tjej. Har mest svarta plagg och jeans Glad
  • Sandra G

Är vårens Lovely knit lika i storlek som den i bomull som fanns förra året?

• Sandra G

Är vårens Lovely knit lika i storlek som förra vårens/sommarens? Funderade på om jag skulle beställa samma storlek eller om det är nån skillnad?

• Sandra G

Nån som vet om de har mycket i Barkarby i OM affären nu? Tänkte ta en sväng dit imorgon.

• Sandra G

Är det nån som bokat Suiteheart dress? Vilken storlek tog ni i sådana fall? Jag brukar ha 1 på tex Lovely knit i bomull och 2 i Lovely knit ull. Jag har även stl 2 i min X-stich dress.

• Sandra G

Är det nån som vet om Lovely knit i bomull var mindre i Amore spare integritas än var de var som kom förra våren?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV