Inlägg från: isako |Visa alla inlägg
  • isako

Odd Molly för oss inbitna del IV

alias skrev 2010-02-09 06:01:17 följande:
    Du är inte ensam. Jag köpte en Full Embroidered Smock Dress i choccolate förra sommaren. Fick den, hängde in den, trivdes inte - sålde den.Fick ångest.Köpte en ny, hängde in, använde en gång, trivdes inte - sålde.Fick ångest.Köpte en ny, fast nu i powder ... samma sak igen.Vi är nu framme vid sent i höstas.Sedan i söndags hänger en ny i min garderob, dock i en tredje färg och i en stl mindre, och jag älskar den.Det tog ett tag bara!
    Har varit där själv.. Spoiler tank i royal.. Och Nu hade jag DÖDAT för en i strlk 4a...

Morty - BC = Butiks chef sorry. Kram
  • isako
    Morty skrev 2010-02-09 22:01:52 följande:
    OK! Tack ialla fall både till dig och Tabby. Det var inga problem med retur.
    Nä misstänkte nästan det. Hon är kanon att ha att göra med faktiskt.
  • isako
    Stargirl skrev 2010-02-11 10:08:25 följande:
    Hur är det ställt med folk....helt OT men idag fick jag tyvärr ställa in ett möte pga att sonen är sjuk. I min svarare fick jag ett jätte argt meddelande hur dåligt det var och att imorgon bör jag infinna mig kl 10....Trots att jag ställt in mötet redan igår eftermiddag då jag visste att sonen blivit sjukare och inte friskare. Detta meddelande kom från en kund (inte från min arbetsgivare) som vi ska investera väldigt mycket pengar i-Ursäkta.....man blir lite fundersam, inte direkt ngt jag valt.
    :-O eeehhh WHAT! Tycker verkligen du skall ta och spela upp det där meddelandet för din chef alt. hennes chef. Så får man fan inte bete sig!

Töser! Någon som kan maila mig listan med T säljare?

ÄNTLIGEN är dom mina! Har väntat lääänge på dom kan jag säga
    http://www.tradera.com/NYA-ODD-MOLLY-Rosa-Knastrumpor-auktion_106754535
  • isako
    Mabimao skrev 2010-02-11 22:15:08 följande:
    ...till en viss Fonda kanske......
    Hihi nej faktiskt inte Men det funkar ju också! en 100 gr frill är den tänkt till och även en Lovely knit i pink... Mums fillibabba säger jag bara!!
  • isako
    brawny skrev 2010-02-11 21:59:48 följande:
    Jag ordnar en lista till dig strax men måste bara säga: vilka fina sockor! Ser framemot lite fina outfitbilder på dem sen.
    Tack sötis!!
    Ja visst är dom ljuuuvliga. Hade eg lovat dyrt o heligt att inte lägga så mycket pengar på ett par sockor.. Men vad skall jag säga.. Jag är en svag människa
  • isako

Gaaaah försöker låta bli att shoppa iväg på en livalot blus...!! {#lang_emotions_sealed}
    Jag skulle ju INTE ha mer denna månaden... skall inte skall inte...!!

• isako

Snälla tjejer. JAg letar med ljus och lykta efter spiler tank och spoiler underskirt i strlk 4 - Blått.
    Någon som har sett!!?? Även om fullpris?

• isako
    Mabimao skrev 2010-02-16 19:00:31 följande:
    Sorryhär är länkenwww.tradera.com/Underbar-tunika-blus-fran-ODD...
    What!! *svimmar*
    haha och jag som inte ens tycker att dom är snygga
    Duntoffla skrev 2010-02-16 19:42:02 följande:
    Nope, gillar den inte alls heller. Inte någon av de nya randiga. *duckar för tomaterna*
    Håller med dig!! *skyddar stackars dunis från de vinande tomaterna*
    Mabimao skrev 2010-02-16 19:44:15 följande:
    Jag har en 4:a..........hm.......
    Säälj männsika SÄLJ! Då får du till en ny Fonda hihi
  • isako
    Duntoffla skrev 2010-02-17 21:37:47 följande:
    Tyvärr har sonen tappat kameran i golvet och den tar numera lite halvtaskiga bilder pga att autofokus inte funkar.
    Ohhh så fiiin! tyckte nästan bättre om den nu än på produktbilden! Grattis till fiiiint köp sötnos. {#lang_emotions_heart}
  • isako
    Tindrisen03 skrev 2010-02-19 23:43:11 följande:
    Ok, tack! Lite veli är jag.. vill köpa en till Fonda (har en rosa) men kan inte bestämma mig mellan blå el vit. Är mkt blond med bruna öon..vad tror ni? Tycker nog mer om den vita egentligen men är rädd att jag bli blek i den och att jag snabbt skitar ner mig
    Jag valde blå då jag inte kände mig "pigg och levande" i vitt. Kommer vara suuupersnyggt till osmmaren, men ville ha en som var mer året runt. Den blå är definitivt underskattad! Supersnygg i färgen. Men vit.. ja den är ljuuuvlig! Men som sagt. Såg ut som jag varit vaken i två dagar i sträck i den
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV