Inlägg från: isako |Visa alla inlägg
  • isako

Odd Molly för oss inbitna del IV

MiaAnnette skrev 2010-02-20 00:44:04 följande:
    Hej på er! Har en liten fråga angående storleken på Grandmas coat, är de stora eller små i storleken? Sen läste jag att CD inte är så värst poppis, vart kan man annars köpa Grandmas coat?
    CD är den butik jag helst handlar av. Har hon så köper jag garanterat därifrån. Vet att några haft lite strul med henne då de ej fått svar och så, men nu har hon anställt en tjej fulltid så förhoppningsvis så händer det inte igen. Dock skall jag säga att hon alltid varit klockren mot mig.

Håller med Fru vanheden - Skaffa dig egna erfarenheter.
    Folkart tycker jag inte om, då de strulat två gånger med faktura
  • isako
    Tindrisen03 skrev 2010-02-20 11:40:20 följande:
    Lutar nog åt blå om jag hittar ngn stl 2 vill säga. Kommer att ha en fläck på den vita inom 10 sek för visst sjutton spiller man oftare på sig när man har vitt bara för att..
    hahah ja absolut! Jag hade inte klarat mig fram till jobbet ens
  • isako
    Persilja skrev 2010-02-27 16:51:08 följande:
    Hej tjejer!!Skrev "förr" mkt men har haft annat för mig senaste året Måste nu höra med er... VAR hittar jag Fonda Dress i stl 4?Måste ju oxå ha den i  cerise. OM butiken har den ej.... När/om kommer den i rött?Har sett fina bilder i OM bloggvärlden på denna klänning... Kram o Tack
    Oj, det är nog värre med den tyvärr. Har letat i en vecka efter en sådan till en god vän Finns inte att hitta... MEN hittar du den så snälla säg till!
  • isako
    Sandra G skrev 2010-02-27 21:51:00 följande:
    Hur är Dolce skirt i storleken? Är de stora som spoiler underskirt?
    De är precis som spoilern tycker jag. Jag hade inte gått ner i strlk på den med tanke på att du "misshandlar" den rätt bra när du sätter dig osv. Det är ju trots allt siden.
    Kan mäta iof om ni vill.
  • isako

Jag har jämför dem nu. Spoilern är tom en ynka eller två mm större än Dolce, men funderar på om det är sommen som gör att den känns större. Den är 4 cm längre ner på Dolcen.. Spana in min blogg så ser ni.

(Vet inte om man får kopiera in länken här, så därför får ni själv klicka er dit .... )

• isako
    barn05 skrev 2010-02-28 10:13:15 följande:
    isako: Jag gick faktiskt ner till storlek 3 i Dolce skirt men det var mest för att 4a inte fanns i affären och jag tyckte att den kändes väldigt vid. Provade dock inte att sitta i den
    Nog ingen fara, men du.. Snälla kolla om det är pga sömmen du upplever den större? hmmm
  • isako
    Duntoffla skrev 2010-02-28 12:45:02 följande:
    OJ! Det var inte illa. Antar att den är svår att få tag på? Det var precis det jag undrade också för Dolcen ser lite längre ut och det är den ju då också. Är fortfarande grymt avis på din härliga rosa spoiler.
    Ja den är längre och det tycker jag som är så lång är bra Men är GRYMT sugen på att köra den som kjol.. Vi får se om modet hänger i sig :D
    Ja den är en gudagåva! Är så lycklig över att jag snubblade över den. Har inte kommit till användning än, men till sommaren kommer den vara en given favorit. Vet precis vad jag skall använda den till!
  • isako
    Hilti skrev 2010-03-07 18:41:31 följande:
    Ok tack så mycket Jag är sugen på en brun.... Få leta efter en som har kvitto
    Om jag inte är helt ute och cyklar var det röd, rosa och blå.. Men hör med Bina hon kan det där
  • isako
    Pokergirl skrev 2010-03-09 19:06:27 följande:
    Verkar så!
    elma skrev 2010-03-09 16:40:07 följande:
    isako: jag har reflekterat över den kjolen med, är det inte den andra kjolen som kom i höstas, den kraftigare bommulskjolen som är vänd ut och in? Ser lustigt ut!
    Innerjoin skrev 2010-03-09 16:59:24 följande:
    haha, jag såg den igår och tänkte precis samma sak....
    Undrarom hon vet omet själv haha
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV