Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Odd Molly för oss inbitna del IV

Hej, nu hittade jag hit - har kanske missat men.. VAR hittar jag ny 327:a???? Så tacksam för hjälp!

• Ullis 10

Inte för att tjata men... 327? Indigo?:)

• Ullis 10

! Får kolla om de skickar - ingen webshop väl. Hade hoppats på ajabaja då de uppdaterade i em...
    Tack!

• Ullis 10

Kan någon klara ut en sak åt mig.. dessa 327:or - fans ju eg inte i kollektionen? Ajabaja mfl får ju ej hem dem...  Får inte ihop det? Visst hade Mathilde en helt ny variant - indigo?

• Ullis 10
    Pokergirl skrev 2010-02-11 09:34:35 följande:
    Märkligt, dom fanns då här i Umeå med härom dagen! Många dessutom.
    Var? Mathilde svarar iiinte..
  • Ullis 10

Nu är både rosa (lät lite tveksam i färg har nån sett den?) o indigo  327, beställda, tack för hjälp!!

• Ullis 10
    Pokergirl skrev 2010-02-14 22:45:52 följande:
    Mabimao: Ja, jag blev faktiskt lite ledsen. Okej, man får tänka som man vill, men så säger man faktiskt inte! Håller med rörande OM:s framtid, högre priser gör tyvärr att jag knappast kommer ha råd med så många plagg. Blir isf att hitta på rea, men fullpris blir smärtsamt. Plus i kanten för mer basplagg, småtrista kreationer. Jag är en basic-typ så det skulle passa mig. Extra plus i kanten om OM öppnar egen webshop. Då kanske även en norrlänning kan få vara med på realisationerna! Nu måste jag nog sätta köpstopp på mig själv. När dyker solbrillorna upp förresten? Toksvårt att veta vilka man ska beställa, men jag behöver ett par snygga brillor.
    Snurrig, vilken är din blogg:)?

Idag hoppas jag att mina 327:or från Mathilde dyker upp!
  • Ullis 10
    Pokergirl skrev 2010-02-15 10:26:09 följande:
    Jag OM-bloggar inte, utan skriver om ditt och datt ibland, men just detta inlägg var OM-relaterat och ledsen var jag.
    Ja, men jisses. En del saknar helt hyffs. Har också fått kommentarer ibland, att folk inte skäms! Blir riktigt arg. Så ouppfostrat.
  • Ullis 10

Hej!
    Har varit o prövat lottalotta coat o måste nog slå till:) funderar dock på att gå upp en strl mot normalt, hur har ni gjort?
    Undrar även om den finns i fler färger än militär powder o röd?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV