-
HAHA; suverääänt!smulan0 skrev 2010-04-15 18:33:01 följande:jag skerv till henne på tradera och frågade hur hon kan sälja en trasig x-stitch som grannens barn har klippt i... hade varit roligt om alla gjorde samma sak(-;
-
Är det en blå flaska? Tänk - jag som undrade om butiken haft rökelser eller nåt i lokalen när jag köpte mitt första plagg, tyckte att det luktade skuumt:)!Pokergirl skrev 2010-04-17 21:33:13 följande:Det är bara vissa plagg som doftar sådär blommigt, tror det är plagg från Portugal. Det finns ett sköljmedel som påminner lite om doften, det där pudriga, blommiga. Men givetvis måste jag se flaskan för att komma på vad den heter.
-
Softlan outdoor fresh?Pokergirl skrev 2010-04-18 11:19:26 följande:Ullis: Jo, visst är den blå? Kan det vara Comfort?
-
Uj, prövade wigwam idag så nu var det ju kört. Prövade powder - skitsnygg, men tror det får bli dark pink...? Nån som tvättat den? Blir nervös av paljetterna..
-
Vilken? Bild?Xst skrev 2010-04-20 17:48:32 följande:Idag gick jag med min söta väska genom stan Såg blickarna och njööt. Den är såååå fin!
-
Ok, har den i brunt. Hmm. Röd kanske vore snyggt till almost black LottaLOtta? Vet inte vad jag ska hitta för väska till den....(förutom svart då)Xst skrev 2010-04-20 19:27:05 följande:101 suede tassel bag en röd! ingen kamera suck
Tips? -
Normal tycker jag:)Hilti skrev 2010-04-20 21:08:40 följande:Ät 9th sweather normal, stor eller liten i str?
-
Ja! Tack, synd -alltid kul att sälja till nån här:) Har för mig att det var ung. nypris? Hatehate går ut strax, inte lika het dock. Har å andra sidan haft en hel del riktigt kassa auktioner nu så skönt att nån går bättre..Hilti skrev 2010-04-20 21:22:24 följande:Grattis till det fina priset du fick på T Synd att den inte blev min....
-
Obs, inte meningen att göra reklam för annonsen, hade varit väl sent dessutom, såg att det inte lät så bra (biten m hatehate). Den var lite lång o trång tyvärr.
-
Ok:) Ja, den gick ut i skrivande stund. Hur har det gått med din? Har inte titta efter den måste jag erkänna..Pokergirl skrev 2010-04-20 22:04:42 följande:Fast om jag förstått det rätt så får man faktiskt nämna sina annonser numera.
-
Äh jag brukar alltid veta vad jag vill ha, men när jag ska klicka wigwam så blir det totalstopp var gång... tre st känns lite för bra haha.
-
Voile tassel top, behöver lite hjälp.. Är strl 2 (trodde jag) men har fått köpa 3 i t ex Lotta kappan. Är den superstor i storlek? Finns den på nån rea nånstans eller är den slut överallt tros? Finns på Tradera, men... Är det kopievarning även på denna?
-
hur får man koden på o råsa? tryckte gilla... men sen?
-
ok, drygt... väntade mig att den skulle poffa upp direkt!:) Är skorna normala i storlek? Kör ni er vanliga?
-
Fy 17 va triiiist!
Jag har ett dåligt omdöme av 180 st.
Sålde en timberland tröja för 25spänn för ett par år sen då jag beskrev skicket som att den såg urtvättad ut. Fick neg för att den såg urtvättad ut! Säljer inget sånt normalt, gjorde ett undantag och ja.
Det blev calou i lavendel o svart lack. Och lite annat småplock..:) -
Hej o hå, hittade en pink wigwam vid mitt stockholmsbesök - ljuvlig!! Men.. handtvätt? Har någon vågat?
-
Ok. 30 grader då o hoppas att en del paljetter e kvar:)Bina skrev 2010-05-13 12:35:59 följande:Ut och in i tvättpåse och skonsam centrifug så funkar det utmärkt att köra i maskin.