Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Odd Molly för oss inbitna del IV

Pokergirl skrev 2010-04-29 10:42:42 följande:
    Säljaren på den annonsen brukar sälja kopior, så var på din vakt! Tackar! Lista uppdaterad! Förresten, handla inte av kerstin_klas på T, säljarens kontaktuppgifter går till en 80-årig dam.
    å henne har jag precis handlat av.. typiskt!
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru
    Frusna flickan skrev 2010-05-04 21:30:13 följande:
    Men vissa förstår jag inte varför de är med på listan.. Vad är det med just denna säljaren då? Jag tror inte att det behöver bli problem alls med detta köp. Du får säkert en fin tröja till bra peng. Hon har ju massor med goda omdömen.
    ja hon ser ut att vara OK jag blev bara så fundersam när jag såg henne på listan. Den är fin oavsett.
  • Jontesfru
    Pythia skrev 2010-05-05 10:34:40 följande:
    Det handlar väl om att någon har fått en vara som är en kopia av denna säljaren. Det kan ju vara så att man först tror att det är äkta och ger bra betyg på tradera, men efter någon vecka så inser man att det var en kopia man hade fått.Det behöver ju inte betyda att allt som säljaren säljer är kopior, men att man kan vara lite uppmärksam...
    men man blir ju lite paranoid nästan. Fick hem en vunnen OM väska o nu är det nästan att jag inte vill ha den för man vet ju knappt om den är OK eller ej...

fast den passar bra ihop med börsen jag köpte i en affär för några veckor sen här i byn, ville ha väskan också men den var slut.

http://www.tradera.com/Odd-Molly-Tassel-Bag-Dark-Red-auktion_341716_111543646
  • Jontesfru

Om man bara går efter taggen så är T-shirten äkta o väskan fejk. Ska man kontakta säljaren? be om återköp eller anmäler man till OM?

• Jontesfru
    Jontesfru skrev 2010-05-06 12:33:02 följande:
    Om man bara går efter taggen så är T-shirten äkta o väskan fejk. Ska man kontakta säljaren? be om återköp eller anmäler man till OM?
    Kontaktade faktiskt säljaren till väskan o den är köpt i en butik i Stockholm var inne på dens hemsida o de säljer OM. Så nu är jag GLAD!

o nu har dessutom vågen visat neråt så nu sitter nog kläderna snyggt snart! Jippi! Fast min plånbok blir nog inte glad... har ju gillat OM länge men det har inte varit lönt att prova ens, men nu...
  • Jontesfru
    Pokergirl skrev 2010-05-06 14:31:08 följande:
    Hihi, välkommen till klubben!
    Tackar!{#lang_emotions_smile}
  • Jontesfru
    Pythia skrev 2010-05-07 15:30:52 följande:
    Hjälp om Reservationspris på Tradera. Jag gillar inte när folk har reservationspris och sätter utrop 1kr. Varför inte bara sätta ett lägstapris från början?Är det någon som vet hur det fungerar med reservationspris. Om jag lägger ett maxpris som är mycket högre än reservationspriset. Blir budet mitt maxpris då eller blir det den första säljande siffran?Det känns väldigt lurigt om jag sätter ett högre maxbud och så är det ingen annan som är intresserad och så får jag betala mer än vad säljaren var beredd att släppa varan för.Någon som vet?
    du får betala det hon har som reservationspris.
  • Jontesfru

hur är Once in a lifetime jackan i storlek? har sett en på tradera (o i någons blogg) den är ju så fin, men jag är stoor o drar en 4 men denna är en 3:a. Finns den i affär annars?

• Jontesfru
    smulan0 skrev 2010-05-11 06:53:07 följande:
    Någon som ska till freeport på torsdag?
    skulle vilja, men med sonen hemma utan assistent (eller jag är ju assistent på torsdag) så känns det inte lockande o sitta i en bil 3h dit o 3 hem...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV