Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Odd Molly för oss inbitna del IV

På ajabajakids fanns en jeansjacka med brodyr på ryggen kvar (hade varit undanhängd däför jag inte såg den i onsdags) i storlek 1. 50% gäller bara i butiken dock, men man kan ju ringa o hänga undan... jag ska in på måndag eller onsdag nästa vecka... så kan jag skicka vidare...

Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru
    The75 skrev 2010-07-09 16:59:17 följande:

Hej
    Blev förälskad idag när jag i en butik i sickla såg jeans jackan ni pratar om jag bara måste ha den men vart? affären hade den bara i storlek 0 och det är tyvärr inte jag :O( så nu till min fråga vart kan jag köpa den?            Den var bara så snygg :O)

vilken storlek har du då?
  • Jontesfru
    The75 skrev 2010-07-11 09:07:31 följande:
    The75 skrev 2010-07-09 16:59:17 följande:

Hej
    Blev förälskad idag när jag i en butik i sickla såg jeans jackan ni pratar om jag bara måste ha den men vart? affären hade den bara i storlek 0 och det är tyvärr inte jag :O( så nu till min fråga vart kan jag köpa den?            Den var bara så snygg :O)

vilken storlek har du då?

Hej Anna Sc
    Jag tror jag behöver storlek 3 på jackan,jag har 2 i t-shirt och linne men 3 i koffta :O)

OK tänkte att jag annars kunde ha hjälpt dig, men det är ju en 1:a så det går ju inte...
  • Jontesfru
    Pokergirl skrev 2010-07-12 21:23:34 följande:
    Enligt ett tidigare inlägg idag var det stängt. Ingen aning om varför men blir lite orolig över att dom rustar för rea. Jag hade ju tänkt att dom skulle starta sin rea i augusti.
    det var väl så att det var igår hon varit där o de har kanske inte öppet på söndagar????
    Duntoffla skrev 2010-07-12 19:08:26 följande:
    Kul att du hittade så mycket fint!
    Jontesfru skrev 2010-07-12 16:23:59 följande:
    www.tradera.com/ODD-MOLLY-188-Blues-Skirt-Ny-...

vad tror ni om denna?
    Jag skulle inte köpa något. Ser suspekt ut
    Jag har en sån (älta) tyckte bara den såg skum ut...
  • Jontesfru

älta=äkta

• Jontesfru
    nick name skrev 2010-07-13 15:16:40 följande:
    Föresten, är det nån som vet var jag kan hitta den där jeansklänningen på rea? stlk 1 (om den är lika stor i storlek som kjolen), ananrs stlk 2?
    Jeansklänningen från i år alltså.

tack!
    tror det fanns en på ajabajakids i fredags men storlek????
  • Jontesfru

Denna vann jag på tradera o den kom idag. DEN var så skön o den kommer bli välanvänd känns det som.

Just idag gillar jag skrutteruttans blogg extramycket. Tackar! Nu blev en vit Tutu T88 min till ett lite bättre pris dessutom...
  • Jontesfru
    nick name skrev 2010-07-13 15:16:40 följande:
    Föresten, är det nån som vet var jag kan hitta den där jeansklänningen på rea? stlk 1 (om den är lika stor i storlek som kjolen), ananrs stlk 2?
    Jeansklänningen från i år alltså.

tack!
    den var storlek 4 på ajabaja
  • Jontesfru

oj nu är det ju så kallt så visst behöver jag en OM mössa? Jaja jag klickade precis hem en, såg den i en blogg men sen har jag velat o velat, men nu när jag såg att hon lagt ut den på tradera blev det slutligen ett klick. Så får vi se om den blir så perfekt som den ser ut. Jag gillar nämligen inte mössor som sitter åt o den verkar inte sgöra det.
    http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=115486116
    den är det.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV